چاپ 28 هزار نسخه از قرآن با ترجمه سوئدی در کویت
کد خبر: 4167106
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۲

چاپ 28 هزار نسخه از قرآن با ترجمه سوئدی در کویت

انجمن خیریه حفاظ کویت از چاپ 28 هزار نسخه قرآن کریم با ترجمه سوئدی با هدف مقابله با هتک حرمت قرآن در سوئد خبر داده است.

به گزارش ایکنا به نقل از الوسط، انجمن خیریه خدمت به قرآن کریم کویت(حفاظ) از چاپ بیش از 28 هزار نسخه قرآن کریم با ترجمه سوئدی خبر داده است.

عبدالعزیز الرفاعی، رئیس هیئت‌مدیره انجمن حفاظ با اعلام این خبر تصریح کرد: این ترجمه از معانی قرآن کریم که از سوی انجمن حفاظ ارائه شده، با همکاری بنیاد آموزش‌وپرورش اسکاندیناوی آماده شده و صحیح‌ترین ترجمه قرآن به زبان سوئدی است.

به گفته وی این نسخه شامل تفسیر قرآن کریم نیز می‌شود که برگرفته از تفاسیر مشهور اسلامی از قبیل ابن کثیر و تفسیر القرطبی می‌شود و در تهیه ترجمه آن ده‌ها محقق و مترجم مشارکت داشته‌اند.

الرفاعی افزود: انجمن حفاظ با هدف پاسخ به هتک حرمت قرآن، ارائه ترجمه معتبر برای تازه‌مسلمانان سوئد و حمایت از مسلمانان و مراکز اسلامی این کشور به چاپ 28 هزار نسخه قرآن با ترجمه سوئدی اقدام کرده است. به گفته وی، این طرح آغازی برای چاپ و توزیع هزاران نسخه از قرآن کریم با ترجمه به زبان‌های مختلف در سراسر جهان با استفاده از کمک‌های خیرین است. وی هدف از این اقدام را تأمین نسخ مورد نیاز قرآن در مراکز اسلامی مختلف و نیاز به ترجمه‌های قرآن برای تازه‌مسلمانان در کشورهای مختلف جهان توصیف کرد.

الرفاعی از خیرین کویتی خواست تا با مراجعه به سایت انجمن حفظ از طرح ترجمه قرآن به زبان‌های مختلف حمایت کنند.

انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha