استقرار پایگاه سیار نذر خون در امامزاده محمد(ع) کرج
کد خبر: 4167089
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲

استقرار پایگاه سیار نذر خون در امامزاده محمد(ع) کرج

معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز گفت: پایگاه‌های انتقال خون این استان در روز اربعین حسینی آماده خونگیری از مردم و عزاداران حسینی هستند.

نذر خون

به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی انتقال خون البرز، پریسا کابلی، معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز اظهار کرد: همزمان با اربعین حسینی، پایگاه ستاد مرکزی انتقال خون البرز واقع در چهاراه گلزار و پایگاه توحید واقع در میدان توحید کرج به مراجعه‌کنندگان خدمات ارائه می‌دهند.

وی با اشاره به اینکه تیم سیار اهدای خون در آستان مقدس امامزاده محمد(ع) نیز برای اهدای خون زائران حسینی مستقر شده‌اند، افزود: ساعت فعالیت پایگاه انتقال خون مرکزی و پایگاه توحید از ساعت 8 تا 14 و پایگاه سیار اهدای خون امامزاده محمد(ع) از ساعت 8 تا 13:30 خواهد بود.

معاون فنی اداره‌کل انتقال خون البرز با تأکید بر اینکه اهداکنندگان توجه داشته باشند که زمان مراجعه خود را به ساعات پایانی موکول نکنند و کارت ملی خود را همراه داشته باشند، گفت: اهداکنندگان خون همیشه در تهیه و تأمین خون و فرآورده‌های خونی یاور انتقال خون هستند که از آن‌ها انتظار داریم با اهدای خون در این ایام یاری‌رسان بیماران نیازمند به خون و فرآورده‌های خونی باشند.

انتهای پیام
captcha