زائران ایرانی تا قبل از ظهر اربعین منازل مردم عراق را ترک کنند
کد خبر: 4167060
تاریخ انتشار : ۱۴ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۹
اطلاعیه شماره ۲۳ ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع)

زائران ایرانی تا قبل از ظهر اربعین منازل مردم عراق را ترک کنند

ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) با تأکید بر اینکه زندگی مردم عراق پس از روز اربعین به شرایط عادی برمی­‌گردد، از زائران ایرانی که در منازل مردم عراق هستند خواست تا قبل از ظهر اربعین منازل مردم عراق را ترک کنند.

زائران ایرانی تا قبل از ظهر اربعین منازل مردم عراق را ترک کنندبه گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی وزارت کشور، ستاد مرکزی اربعین حسینی(ع) صبح روز سه‌شنبه اطلاعیه شماره ۲۳ خود را منتشر و با توجه به نزدیک شدن به روز اربعین نکات زیر را متذکر شد:

زائران عزیزی که در منازل عزیزان عراقی ساکن شده­‌اند تا قبل از ظهر اربعین منازل را ترک کنند. از ظهر اربعین به بعد براساس سنت دیرینه زندگی مردم عراق به شرایط عادی برمی‌‌گردد.

با توجه به کثرت ورود زائرین عراقی به کربلا، تأکید و توصیه ستاد مرکزی اربعین کاهش ماندگاری در کربلاست. همچنین شرکت در پویش نذر سفر از سوی عزیزانی که با خودرو شخصی به مرزها عزیمت کرده‌اند، مورد تأکید است.

با توجه به خستگی و خواب­ آلودگی بعضی از رانندگان عراقی و بعضاً سرعت بالای آنان، مراقبت لازم توسط سرنشینان صورت پذیرد و در صورت مفقود شدن گذرنامه جهت اخذ برگ عبور به کنسولگری­ها مراجعه و یا با شماره تلفن ۱۲۸ بدون نیاز به سیم کارت ایرانی و یا عراقی اقدام کنید.

با توجه به تردد و حجم بالای زائران در برگشت در محورهای مواصلاتی از عجله و شتاب در رانندگی پرهیز کنید و قبل از شروع به رانندگی حتماً استراحت کرده و رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی مورد توجه قرار گیرد.

انتهای پیام
captcha