ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی
کد خبر: 4166497
تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۸

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینی

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: تیم پزشکی اعزامی شهرداری مشهد طی مدت 6 روز به 350 نفر از زائران اربعین حسینی خدمات درمانی، پرستاری و دارویی رایگان ارائه داده است.

ارائه خدمات پزشکی رایگان به 350 نفر از زائران اربعین حسینیبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از روابط عمومی معاونت مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد، قاسم زوکی نژاد، رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس با بیان اینکه در این تیم از توان 2 پزشک و 3 پرستار برای خدمت به زائران استفاده می‌شود، اظهار کرد: براساس نیازسنجی‌های انجام شده در موکب‌های نجف اشرف و اتوبوسرانی خدمات بهداشتی و درمانی به زائران و پرسنل شهرداری مشهد تا پایان مراسم اربعین حسینی به صورت شبانه‌روزی ادامه دارد.

وی بیان کرد: بیشترین مراجعات با ابتلای زائران به سرماخوردگی، بدن درد، مسمومیت‌ها و بیماری‌های گوارشی گزارش شده و بعد از آن گرمازدگی و التهابات پوستی مورد ثبت قرار گرفته است.

زوکی نژاد تصریح کرد: یک دستگاه آمبولانس، با حضور یک نفر راننده و یک نفر کمک راننده نیز به‌منظور انتقال زائران نیازمند به خدمات بیمارستانی در نجف اشرف مستقر شده است.

رئیس ستاد اربعین شهرداری مشهد مقدس گفت: 110 قلم دارو و 80 قلم تجهیزات مصرفی پزشکی در راستای خدمات رسانی بهتر به زائران در اختیار تیم پزشکی قرار دارد.

وی اجتماع میلیونی اربعین حسینی را تجلی شکوه و به هم پیوستگی امت اسلام دانست و افزود: فعالیت‌های مختلفی در این راستا ویژه ایام اربعین امسال تعریف شد که امیدوارم شاهد خدمات‌رسانی مطلوب به زائران اباعبدلله الحسین(ع) در کشور عراق باشیم.

 

انتهای پیام
captcha