هجمه علیه نظام نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4166273
تاریخ انتشار : ۱۰ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷
آیت‌الله فلاحتی:

هجمه علیه نظام نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی است

امام جمعه رشت با بیان اینکه هجمه قدرت‌های پوشالی علیه نظام نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی است، گفت: جمهوری اسلامی قطعاً در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رفع مشکلات این حوزه نیز موفق خواهد شد.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز، 10 شهریورماه در خطبه‌‌های نماز جمعه این هفته رشت در مصلی امام خمینی(ره) با اشاره به خطر نفوذ اندیشه‌های خرافی صهیونیست‌ها، اظهار کرد: خداوند متعال در قرآن کریم، به مسلمانان توصیه کرده تا استحکام در زیربناهای فکری، اجتماعی و سیاسی را جدی بگیرند.

وی با اشاره به سخنان اخیر رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه افزود: مقام معظم رهبری در این دیدار، همه مسئولان را موظف به کار جهادی و شبانه‌روزی کردند و فرمودند ما از شیب‌های تند عبور کرده و به قله‌ها نزدیک شده‌ایم و لذا امروز روز خسته شدن و ناامید شدن نیست بلکه روز شوق،‌ امید و حرکت است‌.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به تفسیر خستگی گفت: کسی‌که خداوند در زندگی‌اش نباشد و تنها برای دنیا و پر کردن جیب خود می‌کوشد خسته خواهد شد، بنابراین کاری که برای رضای خدا باشد، خستگی ندارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه دشمنان داخلی و خارجی طی 44 سال گذشته، همیشه سعی در نگفتن کارهای بزرگ و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه کوچک داشتند، تصریح کرد: امروز رسانه‌های جهانی در مقابل حضور میلیونی مسلمانان و غیرمسلمانان در اجتماع بزرگ اربعین حسینی نیز سکوت می‌کنند و از این حرکت عظیم حرفی نمی‌زنند.

وی با تأکید بر اینکه حرکت و خدمات اخیر دولت سیزدهم باعث عقب‌نشینی آمریکا و هوادارانش شد، بیان کرد: بازگشت مقداری از اموال مسدود شده ایران و همچنین پیوستن به شانگهای و بریکس موفقیت بزرگی بود که رسانه‌های خارجی چیزی از آن نمی‌گویند؛ بعضی داخلی‌ها هم که از الفبای سیاست چیزی نمی‌دانند لب به اعتراض گشودند و این کار دشمن است اما بدانند جمهوری اسلامی روز به روز در حال قوی‌تر شدن است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان دلیل برتری امروز ایران را رو به افول بودن صهیونیست‌ها و آمریکا دانست و تصریح کرد: هجمه گسترده قدرت‌های پوشالی علیه جمهوری اسلامی نشان‌دهنده قوی بودن جمهوری اسلامی است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه آمریکایی‌ها در دهه نود هر روز حرف از حمله نظامی به ایران می‌زدند اما امروز می‌گویند با ایران قوی چه کنیم؟ افزود: سیاست و اقتصاد ما به لبخندهای آنان گره نخورده است.

امام جمعه رشت با تأکید بر اینکه قوی شدن ایران و رسیدن به قله‌ها به‌معنای نادیده گرفتن مشکلات، عدم توجه به کمبودها و مشکلات ناشی از تحریم‌ها نیست، گفت: جمهوری اسلامی برای رفع مشکلات و کمبودها در حال تلاش است.

وی با اشاره به هجمه‌های فرهنگی دشمن در آشوب‌های چند ماهه‌ گذشته، بیان کرد: جمهوری اسلامی قطعاً در مقابله با هجمه‌های فرهنگی و رفع مشکلات این حوزه نیز موفق خواهد شد و این امر با حمایت‌های آگاهانه مردم تحقق‌ می‌یابد البته دشمن شیطان است و کار شیطان هم وسوسه کردن است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان افتتاح فاز 11 پارس جنوبی را موفقیت بزرگ دولت سیزدهم با اتکا به توانمندی‌های داخلی دانست و بیان کرد: در طول 20 سال گذشته، چندین شرکت خارجی چینی و فرانسوی از جمله توتال برای راه‌اندازی این طرح به ایران آمدند اما سودی برای ما نداشتند‌ ولی امروز شاهدیم که این پروژه بزرگ بدون اتکا به متخصصان خارجی بلکه با تکیه بر توانمندی‌ها، متخصصان و فناوران جوان داخلی در طول دو سال‌ راه‌اندازی شد در حالی‌که سه دهه معطل مانده بود.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به فاجعه کشف گور دسته جمعی کودکان در کانادا افزود: آنان که این فجایع را رقم زدند و امروز ادعای حمایت از حقوق کودک و زن دارند، خود جزو بزرگترین دشمنان زنان و کودکان هستند اما جمهوری اسلامی و مکتب اسلام بزرگترین حامی بانوان و حقوق کودکان است.

امام جمعه رشت با اشاره به مسئله برنج داخلی، خطاب به مدیران و وزرا مربوطه و سازمان‌های تابعه گفت: هزینه‌های کشاورز در مرحله کاشت، داشت و برداشت با قیمت فعلی برنج سازگاری ندارد.

وی خواستار حمایت جدی از کشاورزان برنجکار شد و افزود: به صورت تضمینی، برنج را از کشاورز بخرید و نگرانی کشاورز را برطرف کنید؛ به دولت محترم که قطعا برای حمایت از تولید تدبیر می‌کند توصیه‌ می‌کنم تا برای رفع مشکلات کشاورزان هم تدبیر ویژه شود.

انتهای پیام
captcha