موکب اربعینی فرماندهان پیروزی در کربلا + فیلم
کد خبر: 4166026
تاریخ انتشار : ۰۸ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

موکب اربعینی فرماندهان پیروزی در کربلا + فیلم

موکب فرماندهان پیروزی وابسته به کتائب حزب الله عراق از جامع‌ترین موکب‌های خدمات رسانی به زائران در کربلای معلی است که با امکاناتی از جمله پخت و توزیع غذا از مهمانان اباعبدالله الحسین(ع) پذیرایی می‌کند.

موکب اربعینی فرماندهان پیروزی در کربلا + فیلمبه گزارش ایکنا به نقل از المعلومه، موکب فرماندهان پیروزی متعلق به گروه مقاومت گردان‌های حزب‌الله عراق روز گذشته از افتتاح آشپزخانه بسیار بزرگ خود برای خدمت به زائران خبر داد.
این موکب با ارائه 30 هزار پرس غذا در هر وعده و برخورداری از سالن‌های استراحت مجهز به تجهیزات خنک کننده، میزبان هزاران زائر اربعین است.
در ادامه ویدئویی از خدمات موکب فرماندهان پیروزی و ترجمه متن آن آمده است:


بینندگان با دیدن این تصاویر شاید در ابتدا تصور کنند چنین آشپزخانه بزرگ و مدرنی متعلق به رستوران‌های بزرگ زنجیره‌ای در جهان یا یک شرکت غذایی بزرگ است، اما این گونه نیست.

اینجا در مساحت بالغ بر دو هزار متر مربعی آشپزخانه موکب فرماندهان پیروزی دایر شده که وابسته به مقاومت اسلامی کتائب حزب الله است که ده‌ها هزار پرس غذا به زائران اربعین ارائه می‌دهد.

یک مسئول کتائب حزب الله برپایی چنین آشپزخانه‌ای را از حیث برخورداری از تجهیزات در عراق بی نظیر خواند و گفت در اینجا برای هر وعده غذایی 30 هزار پرس غذا یا بیشتر تهیه می‌شود که شامل وعده‌هایی غذایی ناهار و شام از کباب و مرغ تا هر غذای دیگری است.

این موکب شامل هفت استراحتگاه برای زائران است و همچنین از سرویس بهداشتی و حمام برخوردار است.

در این موکب سالن‌هایی برای مراسم عزاداری زائران و پخش فیلم یا نمایش آثار اختصاص داده شده است.

مسئولین موکب، امسال را سال استثنایی و فوق العاده در ارائه خدمات به زائران توصیف کردند.

این دومین سال است که مقاومت اسلامی کتائب حزب الله چنین موکب بزرگی را برای پذیرایی از زائران تدارک دیده است تا در میدان خدمت به زائران امام حسین(ع) هم نظیر میدان مبارزه و جهاد موفق عمل کرده باشد.

در عراق نام شهیدان حاج قاسم سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و ابومهدی المهندس، نائب رئیس سازمان الحشد الشعبی را که در سوم ژانویه سال ۲۰۲۰ میلادی در حمله تروریستی پهپاد آمریکایی در فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند، فرماندهان پیروزی توصیف می‌کنند که اشاره به پیروزی بر تروریسم داعش در عراق دارد.

گزارش‌های رسیده از پیاده‌روی اربعین در عراق همچنین حاکی است یک هنرمند عراقی با ارادت و عشق به خاندان ائمه اطهار(ع) ماکت حرم مطهر امام حسین (ع) و حضرت ابوالفضل (ع) را با دقت ساخته است که در ادامه ویدئویی از آن منتشر می‌شود:

انتهای پیام
captcha