موکب برخط دانشگاهیان ویژه اربعین برگزار می‌شود
کد خبر: 4165716
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۲
به همت واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد

موکب برخط دانشگاهیان ویژه اربعین برگزار می‌شود

همزمان با اربعین حسینی و برای سومین سال متوالی موکب برخط دانشگاهیان شامل برگزاری دوره‌های رایگان از سوی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود.

موکب برخط دانشگاهیان ویژه اربعینبه گزارش ایکنا، به نقل از  روابط عمومی واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد اسلامی، این واحد دانشگاهی در نظر دارد امسال نیز همچون سال‌های گذشته، با هدف ترویج رویداد عظیم جهان تشیع، اربعین حسینی و آگاهی‌بخشی در این زمینه، موکب برخط برگزار کند.

از آنجا که هدف اصلی پیاده‌روی اربعین، حرکتی برای تمرکز ظرفیت‌های شیعیان به منظور پیشرفت و تعالی جهان اسلام در ذیل گفتمان جهان اسلام قوی است، واحد الکترونیکی دانشگاه ازاد اسلامی در سه حوزه آموزش، فراخوان «گام‌‌های ماندگار» و فراخوان «یادداشت راهبردی»، در این موکب برخط خداماتی ارائه می‌کند.

براین اساس در قسمت آموزش، امکان یادگیری مجازی فراهم شده است و زائران محترم می‌توانند دوره‌های آموزش زبان عربی، خبرنگاری با موبایل، عتبات‌شناسی، عکاسی و فیلمبرداری با موبایل، خاطره‌نویسی و مستندسازی و نکات پزشکی را به صورت رایگان دریافت کنند.

موکب برخط دانشگاهیان ویژه اربعین برگزار می‌شود + پوستر

حوزه دوم یعنی فراخوان «گام‌های ماندگار» شامل سه محور؛ مسابقه عکاسی، مسابقه فیلم کوتاه و مسابقه  خاطره‌نویسی است و در حوزه سوم  یعنی فراخوان «یادداشت راهبردی» که تحت عنوان «یادداشت راهبردی در باب پیشرفت و تعالی جهان اسلام از منظر متخصصان و صاحب نظران تشیع» برگزار می‌شود، از تمامی متخصصان و صاحب نظرانِ زائر اباعبدالله‌الحسین(ع) دعوت شده است تا ایده‌های راهبردی خود را در قالب یادداشت کوتاه 600 الی 1000 کلمه‌ای یا بلند بیش از 1000 کلمه‌ای به دبیرخانه موکب دانشگاهیان به نشانی ec.iau.ir/mok ارسال کنند.

از دیگر خدمات این موکب، ارائه اطلاعات در خصوص «نقشه و مسیر حرکت»،«سامانه اعلام وضعیت در اربعین»،«توصیه‌های بهداشتی» و ... به زائران محترم است و همچنین در این موکب امکان دسترسی به نرم افزار های کاربردی قرآنی، ادعیه، مداحی و ... فراهم شده است.

موکب برخط دانشگاهیان ویژه اربعین برگزار می‌شود + پوستر

به آثار برگزیده در هر سه محور که تا هفتم مهرماه مهلت ارسال آنها اعلام شده است، جوایز نفیسی اهدا خواهد شد. 
 

انتهای پیام
captcha