صدور گذرنامه برای 2500 زائر در موکب شهید علی میرزایی ملایر
کد خبر: 4165619
تاریخ انتشار : ۰۷ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۲:۵۶

صدور گذرنامه برای 2500 زائر در موکب شهید علی میرزایی ملایر

فرمانده انتظامی ملایر گفت: در موکب شهید علی میرزایی به بیش از دو و هزار و 500 نفر در زمینه صدور و تمدید گذرنامه خدمات‌دهی شده است.

احمد ساکی فرمانده انتظامی ملایراحمد ساکی، فرمانده انتظامی ملایر در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، ضمن تسلیت فرارسیدن ایام اربعین سید‌وسالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین(ع) اظهار کرد: در راستای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی و با هدف تسهیل و سهولت در تمدید و صدور گذرنامه امسال برای اولین بار موکب شهید علی میرزایی در ستاد فرماندهی انتظامی شهرستان ملایر راه‌‌اندازی شد.

وی با بیان اینکه این موکب به همت همکاران گذرنامه، همکاران ناجا و تعدادی از بسیجیان در حال خدمت‌رسانی به زائران اربعین است، افزود: فعالیت این موکب از پنجم شهریورماه شروع و تا اربعین به‌صورت تمام وقت ادامه دارد. بیش از 30 نفر مشغول خدمت‌رسانی در این موکب در حوزه گذرنامه هستند که تاکنون به بیش از دو و هزار و 500 نفر در زمینه صدور و تمدید گذرنامه خدمات‌دهی شده است.

فرمانده انتظامی ملایر تصریح کرد: امسال این خدمات به‌مدت چند روز ادامه دارد، سال گذشته نیز طی یک روز این خدمات را داشتیم، اما امسال به‌مدت یک هفته این خدمات برای زائران در حال انجام است.

انتهای پیام
captcha