اقتدار نظام باعث آزادسازی منابع ملی بلوکه شده ایران در آمریکا شد
کد خبر: 4164880
تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۹

اقتدار نظام باعث آزادسازی منابع ملی بلوکه شده ایران در آمریکا شد

امام جمعه ملایر آزادسازی منابع مالی بلوکه شده را یکی از دستاوردهای دولت برشمرد و گفت: این چه سیاستی بود که آمریکا حاضر شد بدون شرط و شروطی این منابع را آزاد سازی کند، به نتیجه می‌‌رسیم که قطعا چیزی جز اقتدار نظام و دولت در این امر دخیل نبوده و ما با امروز باید قدردان این خدمات باشیم.

امام جمعه ملایربه گزارش خبرنگار از همدان، حجت‌الاسلام محمد علی ارزنده، امام جمعه ملایر امروز جمعه سوم شهریور ماه در خطبه‌های عبادی سیاسی نماز جمعه ملایر ضمن سفارش نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: علامت مومن پنج مورد است که شامل نماز 50 گانه که شامل نماز واجب و نوافل، انگشتر به دست راست کردن، سجده بر خاک کردن، بسم الله الرحمن الرحیم را بلند گفتن سوره در حمد و سوره در نماز و زیارت اربعین است.  

وی افزود: زیارت اربعین اعتقاد قلبی شیعیان را بیان می‌کند و خواندن آن بسیار ثواب و اجر ویژه دارد و  باید با اعتقاد این زیارت را بخوانیم که بدانیم هدف امام حسین(ع) احیای دین و اصلاح امت بود.

امام جمعه ملایر ضمن تبریک هفته دولت به دواتمردان و مسئولان به  دستاوردهای دولت مردمی فعلی اشاره کرد و گفت: دولت گذشته همه چیز را به برجام و 2030 و اف ای تی گره زد بود و هدف دشمن نابود کردن قدرت موشکی ما بود و ما را در طی این هشت سال دچار خسارت‌های زیادی کردند.

وی گسترش روابط بین‌الملل و آزاد سازی منابع مالی بلوکه شده را از دیگر دستاوردهای دولت برشمرد و گفت: این چه سیاستی بود که آمریکا حاضر شد بدون شرط و شروطی این منابع را آزاد سازی کند و به نتیجه می‌ رسیم که قطعا چیزی جز اقتدارنظام و دولت در این امر دخیل نبوده و ما با امروز باید قدردان این خدمات باشیم.

وی با اشاره به برپایی موکب های اربعین در شهرستان ملایر  به برپایی موکب بقیه الله(عج) در کربلا از سوی شهرستان ملایر اشاره کرد و افزود:  اولین محموله و تجهیزات و اقلام  مردم ملایر به  موکب بقیه الله روز گذشته به کشور عراق ارسال شد.

 خطیب جمعه ملایر گفت: مردم ملایر در کمک به این موکب سنگ تمام گذاشتند و این مردم به هر نوعی با کمک ها و نذورات حتی هر چند کم ارادت خود را به امام حسین(ع) نشان دادند و روز گذشته 12 خودرود سبک و سنگین اقلام و تجهیزات با ارزش بالغ بر دو میلیارد تومان به کربلا برای این موکب اعزام شد.

ارزنده به حرکت زائران اربعین اشاره کرد و گفت:  این مانور بزرگ جهانی که نظیر آن را در دنیا نداریم  یک معجزه است و از سراسر دنیا در این حرکت عظیم حضور یافته تا  عشق و ارادت خود را به امام حسین(ع) نشان دهند .

وی با بیان اینکه این ید واحده و وحدت باعث دلسردی دشمنان اسلام می‌شود گفت: این اعتقاد و حرکت  افتخاری برای جهان تشیع  است و از هر فرقه و مکتبی در این رودخانه عظیم حضور دارند و  به دریای عشق و ارادت به  امام حسین(ع) پیوند می‌خورند و زائران اربعین حسینی باید در این سفر معنوی شئونات سفر را نیز رعایت کنند.

  

انتهای پیام
captcha