سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد
کد خبر: 4164662
تاریخ انتشار : ۰۲ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد منصوب شد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در حکمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد را منصوب کرد.

دانشگاه علوم پرشکی مشهدبه گزارش ایکنا از خراسان رضوی و به نقل از وب‌دا، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مشهد را منصوب کرد.

بهرام عین‌اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، در این حکم، ضمن قدردانی از محمدعلی کیانی، در دوران تصدی مسئولیت، محمود محمدزاده شبستری را به عنوان سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد منصوب کرده است.

در این حکم آمده است: خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده به‌عمل آید، در این راستا و باتوجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی ارزنده جنابعالی، به‌موجب این ابلاغ به عنوان «سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی مشهد» منصوب می‌شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید.

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فساد ستیز و عدالت‌محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید.

انتهای پیام
captcha