۱۰ پرواز برای اعزام زائران کرمانی در ایام اربعین اختصاص یافت
کد خبر: 4164500
تاریخ انتشار : ۰۱ شهريور ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۳

۱۰ پرواز برای اعزام زائران کرمانی در ایام اربعین اختصاص یافت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان از اختصاص ۱۰ پرواز برای اعزام زائرین اربعین خبر داد و گفت: این پروازها به مقصد نجف و بغداد انجام می‌شود.

اربعینبه گزارش ایکنا از کرمان، رحمان جلالی، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمان امروز، اول شهریورماه در نشست خبری استاندار کرمان به‌مناسبت آغاز هفته دولت، به ارائه گزارشی از آمار پیش‌ثبت‌نام انتخابات در استان پرداخت و گفت: آخرین آمار در کرمان یک‌هزار و ۲۴۹ نفر است که ۸۵ درصد آنها آقا و ۱۵ درصد بانوان هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین آمار ثبت‌نامی‌ها به ترتیب مربوط به حوزه‌های انتخابیه کرمان و راور و رفسنجان و انار هستند، افزود: ثبت‌نام قطعی داوطلبین در مهرماه انجام می‌شود و در حال حاضر هیچگونه دسترسی به اسامی متقاضیانی که پیش ثبت‌نام کردند وجود ندارد.

جلالی در بخش دیگری از سخنانش به انتقال زائران اربعین پرداخت و اظهار کرد: امروز یک رام قطار از کرمان به مقصد شلمچه حرکت می‌کند. همچنین ۱۰ پرواز برای اعزام زائرین اربعین به مقصدهای نجف و بغداد اختصاص داده شده است که در تاریخ‌های ۴، ۱۱ و ۱۸ شهریور‌ماه پرواز کرمان به نجف و در روزهای ۳، ۱۰ و ۱۷ شهریورماه پرواز کرمان به بغداد انجام می‌شود. در روزهای ۶، ۱۱، ۱۴ و ۱۸ شهریورماه پرواز‌هایی ازسوی شرکت هواپیمایی ماهان به مقصد بغداد انجام می‌شود‌.

انتهای پیام
captcha