دستاوردهای صنعت دفاعی کشور حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است
کد خبر: 4163293
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۳

دستاوردهای صنعت دفاعی کشور حاصل تلاش جوانان این مرز و بوم است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به توفیقات صنعت دفاعی کشور، گفت: امروز در سایه انقلاب و همت جوانان ایران اسلامی، دستاوردهای حوزه صنعت دفاعی کشور زبانزد شده و این موفقیت را مدیون خون شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هستیم و امروز در بسیاری از تولیدات این حوزه، صادرکننده هستیم.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز، 27 مردادماه در خطبه‌های نمازجمعه این هفته رشت که در مصلی این شهر برگزار شد، با اشاره به حادثه تروریستی شیراز اظهار کرد: دشمن با ایجاد تنش بین امت اسلامی به‌دنبال خرابکاری بوده و این تنش در واقعه حرم شاهچراغ(ع) مشهود است.

وی با بیان اینکه ایجاد بحران و تلخ کردن کام ملت ایران در پس بی ارزش دانستن مذاکرات و برخورد ایران با دشمن از موضع قدرت یکی دیگر از اهداف شوم دشمن در ایجاد این واقعه دردناک بوده است، افزود: دشمن با رقم زدن حادثه تروریستی در حرم شاهچراغ(ع) سعی دارد ایجاد بحران کند تا کام ملت ایران نسبت به اتفاقات خوشایندی همچون وصول 6 میلیارد دلار از منابع بلوکه ‌شده ایران در کره جنوبی، خوش نباشد.

امام جمعه رشت با اشاره به 31 مرداد روز صنعت دفاعی کشور، افزود: امروز در سایه انقلاب و همت جوانان ایران اسلامی، دستاوردهای حوزه صنعت دفاعی کشور زبانزد شده و این موفقیت را مدیون خون شهدا و رهبری هوشمندانه مقام معظم رهبری هستیم و امروز در بسیاری از تولیدات این حوزه، صادرکننده هستیم.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه در گذشته برخی‌ها آب خوردن ملت را به مذاکره ربط داده بودند، امروز همه می‌دانند که ایران از موضع قدرت حرف می‌زند و با تمام دنیا به غیر از آمریکا و رژیم منحوس صهیونیستی در تعامل است، گفت: ملت ایران شعار «مرگ بر آمریکا» را مکتب فکری می‌داند لذا دولت ایران سرنوشت سیاسی و اقتصادی ایران را به مذاکرات گره نمی‌زند زیرا امروز حرف و خواسته ملتی که در تمامی صحنه‌ها حضور دارد، در اولویت است.

وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب در جمع فرماندهان سپاه، تصریح کرد: ما انتقاد را می‌پذیریم اما نقد همراه با راهکاری که امید را تزریق کند نه اینکه دنبال یأس و ناامیدی باشد، اکنون ایران روی قله پیشرفت قرار دارد و ملت ایران ملتی بالنده و امیدوار است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه تصمیم برخی مسئولین وضعیت کشاورزان را دچار تزلزل کرده‌، تأکید کرد: اعلام می‌کنیم اگر برنج وارد کرده‌اند وارد بازار نکنند تا برنج کشاورزان ایرانی به فروش برسد اگر هم وارد نکردند صبر کنند تا محصولات کشاورزان وارد بازار و منجربه رضایتمندی کشاورزان گیلان شود.

امام جمعه رشت با دعوت از مردم برای مشارکت پرشور در انتخابات، گفت: اقدام رسانه ملی برای معرفی کاندیداها در راستای جلوگیری از هدر رفت هزینه‌ها قابل تحسین است، امیدواریم که کاندیدا از این ظرفیت به درستی استفاده کنند.

انتهای پیام
captcha