اهداکنندگان خون مروجان ایثار و فداکاری هستند
کد خبر: 4161847
تاریخ انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۴

اهداکنندگان خون مروجان ایثار و فداکاری هستند

مسعود واحدی، مدیر امور شعب بانک تجارت استان مرکزی اهدای خون را سنتی حسنه و انسان‌دوستانه بیان کرد و افزود: اهداکنندگان خون به ویژه اهداکنندگان مستمر ناجیان بی‌ادعا و مروجان فرهنگ ایثار و فداکاری هستند.

اهدای خون کارکنان بانک تجارت

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، به مناسبت فرا رسیدن روز بزرگداشت «شهدای مدافع حرم»، مسعود واحدی، مدیر امور شعب بانک تجارت استان و جمعی از کارکنان بانک تجارت اراک و ساوه، روز گذشته، 20 مرداد در مرکز انتقال خون این دو شهرستان حضور یافته و خون خود را برای حفظ سلامتی و نجات جان بیماران اهدا کردند.

مسعود واحدی، مدیر امور شعب بانک تجارت استان، در حاشیه انجام این اقدام انسان‌دوستانه، بیان کرد: هریک از دستگاه‌ها و نهادها در کنار انجام تکالیف روزمره مسئولیت‌های اجتماعی و فرهنگی دارند که باید به آن عمل کنند. خوشبختانه این عزم در بین کارکنان این مجموعه وجود دارد و با ارائه خدماتی همچون محرومیت‌زدایی، شرکت در طرح مواسات و اهدای خون دِین خود را به اقشار مختلف جامعه ادا می‌کنند.

وی اهدای خون را سنتی حسنه و انسان‌دوستانه دانست و ادامه داد: هریک از ما سهمی در ترویج فرهنگ اهدای خون داریم و باید این وظیفه را انجام دهیم؛ چراکه برخی بیماران به خون نیازمندند و اگر ما از این وظیفه سرباز زده و خودداری کنیم شاید زندگی انسانی با خطر مواجه شود.

واحدی اهداکنندگان خون به ویژه آنانی که جزء اهداکنندگان مستمر هستند را ناجیان بی‌ادعا و مروجان فرهنگ ایثار و فداکاری دانست و افزود: این افراد که داوطلبانه ارزشمندترین دارایی خود را در اختیار نیازمندان قرار می‌دهند باید به نسل جوان معرفی شوند. فرهنگ‌سازی در این حوزه بسیار مهم است و جوانان باید به تکلیف انسانی خود واقف باشند.    

انتهای پیام
captcha