اساس فعالیت کمیته امداد توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌هاست
کد خبر: 4161799
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۷
مدیرکل کمیته امداد اردبیل:

اساس فعالیت کمیته امداد توانمندی فکری و فرهنگی خانواده‌هاست

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اساس فعالیت‌های ارائه شده به خانواده‌ها بر مبنای توانمندسازی فکری و فرهنگی مددجویان تحت حمایت کمیته امداد است تا بتوانیم در بخش‌های مختلف سطح توانمندسازی و خوداتکایی خانواده‌ها را ارتقا دهیم.

علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل، ۱۹ مرداد ماه در جمع خبرنگاران تصریح کرد: در طول سال در حوزه فرهنگی فعالیت‌ها و نقش‌آفرینی اصلی مددجویان در گروه‌های سنی مختلف را شاهد هستیم که در قالب فعالیت‌های فرهنگی، معرفتی، ورزشی، تندرستی، عقیدتی و بصیرت‌افزایی در حال انجام است.

وی افزود: در قالب برگزاری رویداد‌های فرهنگی در طول سال تلاش بر این است تا خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد بتوانند با کمترین آسیب در مسیر زندگی و پرورش فکری، روحی و جسمی روبه‌رو شوند.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر فکر و دوراندیشی مددجویان به درستی مسائل را رصد کند، امکان دور شدن از دایره فقر و رسیدن به نقطه توانمندسازی واقعی فراهم می‌آید که ما نیز در این مسیر کمک‌کار و یاریگر این خانواده‌ها هستیم.

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل گفت: اصحاب رسانه در این مسیر باید کمک کننده واقعی باشند تا با عزت نفسی که خانواده‌های تحت حمایت این نهاد انقلابی پیدا می‌کنند، بتوانند زندگی سالم و آبرومندی را برای خود و اهل خانواده رقم بزنند.

حسین‌نژاد افزود: کمیته امداد استان اردبیل نیز در طول سال از ظرفیت‌های رسانه‌ای در تبلیغ و تبیین مسائل و موضوعات مختلف در قالب جهاد تبیین استفاده می‌کند تا یک شرایط مناسبی را در پشتیبانی و کمک‌رسانی به نیازمندان شاهد باشم.

انتهای پیام
captcha