مبانی عقلایی وحدت اسلامی تبیین شود
کد خبر: 4161425
تاریخ انتشار : ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۲

مبانی عقلایی وحدت اسلامی تبیین شود

نماینده ولی فقیه در استان کردستان تأکید کرد: وحدت باید بر اساس اعتصام به حبل الله و نه بر اساس موهومات و قومیت‌های پوچ باشد.

عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر نماینده ولی فقیه در استان کردستان، حجت‌الاسلام عبدالرضا پورذهبی، نماینده ولی فقیه در استان کردستان امروز، 18 مرداد در سومین اجلاس منطقه‌ای وحدت اسلامی با عنوان «همکاری‌های اسلامی برای دستیابی به ارزش‌های مشترک»به شاخصه های وحدت در اندیشه مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: ایمان قلبی یکی از این شاخصه‌ها است که باید همواره مورد توجه قرار گیرد.

وی با تأکید بر اینکه ما باید به مسئله وحدت اعتقاد داشته باشیم؛ افزود: وحدت یک امر ‌ضروری است لذا همگان باید تفکر عمیقی  نسبت به این موضوع مهم دینی و اسلامی داشته باشیم..

نماینده ولی فقیه در استان کردستان با اشاره به اینکه مبانی عقلایی وحدت اسلامی باید تبیین شود، بیان کرد: وحدت باید بر اساس اعتصام بحبل الله و نه بر اساس موهومات و قومیتهای پوچ باشد.

وی در پایان یادآور شد: گروهی با تغییر مسیر وحدت را به سمت و سوی دیگری می‌برند که به جای تقویت به آن ضربه می‌زند، حالا آنکه در مورد وحدت اسلامی اصل اسلام مهم است.

انتهای پیام
captcha