گردهمایی سراسری فعالان مهدویت برگزار شد
کد خبر: 4160288
تاریخ انتشار : ۱۴ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

گردهمایی سراسری فعالان مهدویت برگزار شد

مدیر روابط عمومی و اطلاع‌رسانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، از برگزاری گردهمایی سراسری فعالین مهدویت با حضور مربیان مهدویت، معاونین فرهنگی و آموزشی و مسئولین روابط عمومی استان‌های کشور در جمکران خبر داد.

گردهمایی سراسری فعالان مهدویت برگزار شدبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)؛ حامد صالحی با اشاره به برگزاری گردهمایی سراسری فعالین مهدویت با حضور مربیان مهدویت، معاونین فرهنگی و آموزشی و مسئولین روابط عمومی استان‌های کشور گفت: این گردهمایی  12 و 13 مرداد در مجتمع یاوران مهدی موعود(عج) در قم برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با حضور مدیرعامل، معاونان و مدیران فرهنگی و روابط عمومی بنیاد و مدیر مرکز تخصصی مهدویت و با پیام تصویری حجت‌الاسلام محسن قرائتی همراه بود.

صالحی ادامه داد: برگزاری جلسات تخصصی فرهنگی و آموزشی مهدویت، جلسات آموزشی روابط عمومی، حضور و سخنرانی اساتید برجسته مرکز تخصصی مهدویت در بخش‌های کودکان و نوجوانان و جوانان، از موضوعات این گردهمایی بود. همچنین انتقال معارف مهدوی با شیوه تفکر خلاق و اکتشافی با تدریس حجت‌الاسلام سید‌روح‌الله موسوی، کارکرد‌های مهدویت در امیدواری به آینده با تدریس حجت‌الاسلام حسن محمودی و مهارت‌ها و راهکار‌های تربیت مهدوی با تدریس نجمه نجم برگزار شد.

وی در ادامه گفت: موضوع اقتضائات فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی مهدوی برای نوجوانان با تدریس حجت‌الاسلام عباسی ولدی و تربیت نوجوان در عصر رسانه با تدریس رضا مهدوی‌مهر از دیگر محور‌های مورد بحث در روز نخست این گردهمایی بود. در روز جمعه و دومین روز از گردهمایی فعالان مهدویت، راهکار‌های تعمیق باور‌های مهدوی با توجه به خصوصیات دوره نوجوانی با تدریس حجت‌الاسلام مهدی هادی و روانشناسی نوجوان، مخاطب‌شناسی و ارتباط موثر با تدریس حجت‌الاسلام محمدی‌شکیب به بحث و بررسی گذاشته شد.

صالحی یادآور شد: زیارت حرم حضرت معصومه(س) و مسجد مقدس جمکران و بازدید از نمایشگاه این مکان مقدس از دیگر فعالیت‌های دومین روز گردهمایی بود.

وی در پایان گفت: شرکت‌کنندگان در این همایش دو روزه برای دریافت گواهینامه دوره باید در آزمون پایانی شرکت کنند و در صورت کسب حدنصاب گواهینامه به آنها اعطا می‌شود.

انتهای پیام
captcha