صحیفه سجادیه سیره تربیتی و آموزه‌های اهل بیت(ع) را ماندگار کرد
کد خبر: 4158677
تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۸

صحیفه سجادیه سیره تربیتی و آموزه‌های اهل بیت(ع) را ماندگار کرد

نماینده ولی‌فقیه در گیلان به جهاد عظیم امام سجاد(ع) در تبیین نهضت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: صحیفه سجادیه سیره تربیتی و آموزه‌های اهل بیت(ع) را برای همگان روشن و مامدگار کرده است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان و امام جمعه رشت امروز، 6 مردادماه در مراسم سوگواری امام حسین(ع) رشت و در خطبه‌های نماز جمعه این شهر که در میدان شهدای ذهاب برگزار شد، امام زین العابدین(ع) و حضرت زینب کبری(س) را راویان بزرگ حماسه عاشورا دانست و اظهار کرد: این دو بزرگوار در جهاد تبیین نهضت عاشورای حسینی نقش بزرگی را ایفا کردند و حضرت زینب(س) با خطبه‌های قاطعانه خویش، چهره اصلی یزیدیان و امویان را آشکار کردند.

وی با بیان اینکه خطبه‌های حضرت زینب(س) در تاریخ ماندگار شد و دودمان بنی‌امیه را نابود کرد، افزود: امروز گنبد و بارگاه نورانی حضرت زینب(س) باقی است و از یزیدیان نامی جز زشتی و پلیدی باقی نمانده است.

امام جمعه رشت به جهاد عظیم امام سجاد(ع) در تبیین نهضت امام حسین(ع) اشاره کرد و گفت: صحیفه سجادیه سیره تربیتی و آموزه‌های اهل بیت(ع) را برای همگان روشن و مامدگار کرده است.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با اشاره به تقارن روز جمعه با روز عاشورا، تصریح کرد: در روایات داریم که امام زمان(عج) در روز جمعه ظهور می‌کنند و در برخی دیگر از روایات روز ظهور امام زمان(عج) را مصادف با عاشورای حسینی دانسته‌اند.

وی به نشانه‌های افول زودهنگام رژیم صهیونیستی اشاره کرد و افزود: رژیم تا بن دندان مسلح صهیونیستی رو به افول است؛ در روزگاری، اعراب 6 روز نتوانستند در برابر این رژیم غاصب و جعلی مقاومت کنند، اما امروز اسرائیل در درون خود مانده و هزاران انسان در تل‌آویو علیه این رژیم منحوس قیام کرده‌اند.

امام جمعه رشت با بیان اینکه اسرائیل مانند دیوانه به هر طرف می‌زند و سرگردان است، گفت: 70 درصد خلبانان این رژیم و سربازان و افسران بیش از 40 یگان نظامی تمرد کرده و به ملت پیوسته‌اند و هر روز جمعیت فراوانی از یهودیان تظاهرات می‌کنند.

وی با اشاره به پیش‌بینی نابودی اسرائیل تا 25 سال آینده، اظهار امیدواری کرد: خیلی زودتر از 25 سال شاهد افول و نابودی این غده سرطانی در جغرافیای اسلام باشیم.

انتهای پیام
captcha