هم‌نوا با مادر علی اصغر(ع) در خراسان‌جنوبی + فیلم
کد خبر: 4156736
تاریخ انتشار : ۳۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۸

هم‌نوا با مادر علی اصغر(ع) در خراسان‌جنوبی + فیلم

مراسم شیرخوارگان حسینی با کمک خیران امروز، ۳۰ تیرماه در نخستین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور و ۴۵ کشور جهان در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی خراسان‌جنوبی برگزار شد.

شیرخوارگان حسینی _ بیرجندبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، بانوان خراسان‌جنوبی امروز،30 تیرماه با شرکت در همایش سراسری شیرخوارگان حسینی با امام حسین(ع) و مادر این طفل 6 ماهه کربلا هم‌نوا شدند.
 
مراسم شیرخوارگان حسینی با کمک خیران در اولین جمعه ماه محرم همزمان با سراسر کشور و ۴۵ کشور جهان در ۲۰۰ نقطه شهری و روستایی خراسان جنوبی برگزار شد. امسال ۸ هزار دست لباس و سربند ویژه شیرخوارگان برای حضور در همایش سراسری شیرخوارگان حسینی در خراسان جنوبی تهیه شد. همچنین با همت اداره‌کل اوقاف و امورخیریه استان همایش شیرخوارگان حسینی در ۲۷ بقعه متبرکه شاخص استان برگزار شد.
 
مادران شرکت‌کننده در همایش شیرخوارگان حسینی نوزادان و کودکان خود را با پوشاندن البسه‌های سفید و سبز به این مراسم عزاداری آورده بودند تا به یاد کودک ۶ ماهه امام حسین(ع) که با تیر سه شاخه دشمنان و با لبان تشنه به شهادت رسید، عزاداری و همنوایی کنند.
 
هر یک به آرزویی آمده بود. یکی شفای فرزند خود را از خدا خواسته. دیگری از خداوند خواسته‌ای داشت که به واسطه حضرت علی اصغر(ع) در پی اجابت بود و دیگری دوست داشت سال بعد با فرزندش در این مراسم شرکت کند.
 
انتهای پیام
captcha