برگزاری ویژه برنامه بصیرت عاشورایی در بابلسر
کد خبر: 4156634
تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

برگزاری ویژه برنامه بصیرت عاشورایی در بابلسر

ویژه برنامه بصیرت عاشورایی همراه با آیین غبارروبی امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر برگزار شد.

برگزاری ویژه برنامه بصیرت عاشورایی در بابلسر

به گزارش ایکنا از مازندران، ویژه برنامه بصیرت عاشورایی همراه با آیین غبارروبی امامزاده ابراهیم(ع) بابلسر، با حضور امام جمعه، فرماندار، نماینده مردم در مجلس، مدیران و مسئولان نهادهای و ادارات شهرستان بابلسر و مردم ولایت‌مدار و مومن شهرستان بابلسر پنجشنبه ۲۹ تیرماه برگزار شد.

در این ویژه برنامه پس از سخنرانی حجت الاسلام محمد اسماعیل قلی پور، امام جمعه بابلسر و سخنرانی حجت‌الاسلام رمضان شجاعی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان‌های بابلسر و فریدونکنار، درباره ایام ماه محرم و عزاداری سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع)، حاضران در این ویژه برنامه به بحث و تبادل نظر در باره چگونگی برگزار کردن هرچه بهتر  ایام ماه محرم پرداختند.

در این نشست تصمیماتی مبنی بر برپایی خیمه معرفت، غرفه‌های مختلف اعم از غرفه پاسخ به سؤال شرعی، ایستگاه وقف، غرفه کودک و نوجوانان، غرفه امدادرسانی، غرفه بهداشت و درمان صورت پذیرفت.

ویژه برنامه شیرخوارگان حسینی در اولین جمعه ماه محرم، برنامه احلام، رهروان زینبی برنامه‌ای برای بانوان ولایی، برگزاری نماز جمعه روز عاشورا در بقاع متبرکه شهرستان، برپایی ایستگاه صلواتی نیز از دیگر تصمیم گیری های صورت پذیرفته در این نشست بود.

انتهای پیام
captcha