انتصاب یک فعال قرآنی به‌عنوان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد
کد خبر: 4155333
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۲

انتصاب یک فعال قرآنی به‌عنوان مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد

محمدرضا حسینی بغدادآبادی، از فعالان قرآنی استان با تأیید دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور به سمت مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد.

محمدرضا حسینی بغدادآبادی، فعال قرآنیبه گزارش ایکنا از یزد، محمدرضا حسینی بغدادآبادی، از فعالان قرآنی استان با تأیید دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور به سمت مدیرعامل صندوق پژوهش و فناوری یزد منصوب شد.

حسینی بغدادآبادی از مدیران موفق و مؤثر زیست‌بوم فناوری و نوآوری استان یزد و از افراد شاخص حوزه مالکیت فکری کشور بوده و رزومه پرباری را در 20 سال گذشته در زیست‌بوم فناوری و نوآوری با حضور در هیئت‌مدیره نظام صنف رایانه‌ای استان، قائم مقام صندوق پژوهش و فناوری یزد، مشاور مالکیت فکری وزارت عتف، معاونت فناوری پارک یزد، ... در کارنامه خود دارد و اقدامات مؤثری در زمان تصدی معاونت فناوری پارک با راه‌اندازی اولین ساختار منتورینگ کشور، جذب بالاترین اعتبارات تسهیلاتی در مقایسه با سالیان گذشته، برگزاری موفق چهاردهمین دوره ملی مسابقات ابتکارات با جذب دو برابری تعداد شرکت‌کننده در مقایسه با جمع سیزده دوره گذشته آن به ثبت رسانده است. 

یادآور می‌شود صندوق پژوهش و فناوری یزد 170 سهامدار دارد که در آخرین انتخابات خود هیئت مدیره‌ای با ترکیب دو نفر نماینده از بخش دولت و پنج نفر نماینده از بخش خصوصی به جهت حمایت از فناوران و نوآوران کشور در خردادماه گذشته انتخاب کرده و محمدرضا حسینی بغداد‌آبادی به‌عنوان مدیرعامل منتخب هیئت‌مدیره یاد شده، بعد از معرفی به دبیرخانه صندوق‌های پژوهش و فناوری کشور، تأییدیه لازم را برای مدیرعاملی صندوق پژوهش و فناوری یزد دریافت کرد.

انتهای پیام
captcha