مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شد
کد خبر: 4155285
تاریخ انتشار : ۲۵ تير ۱۴۰۲ - ۰۱:۱۰

مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآنی فارس انتخاب شد

رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس از برگزاری انتخابات این اتحادیه به‌منظور انتخاب مدیرعامل خبر داد و گفت: مدیرعامل جدید انتخاب شده است و در آینده نزدیک معارفه خواهد شد.

جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارسبه گزارش ایکنا از فارس، در تاریخ 13 اردیبهشت‌ماه خبر استعفای محمدحسین اسلامی از سمت مدیرعاملی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس از سوی جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره این اتحادیه به ایکنا اعلام شد.

وی در این مصاحبه  اعلام کرده بود که به‌صورت موقت حجت‌الاسلام سجادی، مدیر مؤسسه قرآنی ریحانه‌النبی(ص) شیراز به‌عنوان مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس منصوب شده است و بعد از برگزاری انتخابات هیئت مدیره، مدیرعامل جدید معارفه خواهد شد.

اینک بعد از گذشت بیش از دو ماه، جمال پارسا، رئیس هیئت مدیره اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان در گفت‌وگو با ایکنا از فارس گفت: مدیرعامل جدید انتخاب شده است و در آینده نزدیک معارفه خواهد شد.

وی ضمن تقدیر از فعالیت‌های حجت‌الاسلام سجادی بیان کرد: طی فعالیت حجت‌الاسلام سجادی در کسوت مدیرعامل موقت اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت فارس، فعالیت‌هایی نظیر پیگیری بیمه فعالان قرآنی، پیگیری برای مکان‌یابی دفتر اتحادیه در شیراز و... انجام شده است.

پارسا در خصوص زمان برگزاری مراسم معارفه مدیرعامل جدید اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت استان فارس گفت: زمان دقیق هنوز مشخص نیست، اما متعاقباً اعلام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha