دوره آموزشی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم» برگزار می‌شود
کد خبر: 4155111
تاریخ انتشار : ۲۴ تير ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۲
به همت مرکز قرآن و حدیث حرم بانوی کرامت

دوره آموزشی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم» برگزار می‌شود

دوره آموزشی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم» به همت مرکز قرآن و حدیث حرم مطهر حضرت معصومه(س) به‌صورت دو جلسه صوتی آفلاین و یک جلسه پاسخ به سؤالات تفسیری و رفع اشکال آنلاین برگزار می‌شود.

برگزاری دوره آموزشی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم»به گزارش ایکنا از قم، دوره آموزشی «تفسیر ترتیبی قرآن کریم» به همت مرکز قرآن و حدیث حرم حضرت معصومه(س) به‌صورت دو جلسه صوتی آفلاین و یک جلسه پاسخ به سؤالات تفسیری و رفع اشکال آنلاین برگزار می‌شود.

این طرح با محوریت جزء 26 تا پایان قرآن کریم و با تدریس حجت‌الاسلام والمسلمین داوود قاسمی، حافظ کل قرآن کریم و مسئول آموزش دارالقرآن امام حسین(ع) است. هر فایل صوتی شامل تفسیر کامل یک صفحه از قرآن کریم و نکته‌های اخلاقی و کاربردی و ارتباط آیات بر مبنای تفسیر المیزان و تفسیر نمونه است.

شرکت در کلاس‌های فوق‌برنامه رایگان، پشتیبانی رایگان، شرکت در آزمون‌ها و مسابقات فصلی و صدور گواهی‌نامه پایان‌دوره از مزایای شرکت در این کلاس به‌شمار می‌رود.

مبلغ شهریه این دوره آموزشی 200 هزار تومان و برای فراگیران مرکز قرآن حرم مطهر با تخفیف ویژه 100 هزار تومان است. این دوره آموزشی پنج‌شنبه‌ها، ساعت 21 به‌صورت مجازی برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به آیدی @Quranharam در پیام‌رسان ایتا پیام بدهند و یا همه‌روزه از ساعت 8 تا 14 با شماره 02537175507 تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha