تغییر زمان برگزاری همایش بین‌المللی «مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپائیان»
کد خبر: 4154837
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۱

تغییر زمان برگزاری همایش بین‌المللی «مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپائیان»

تاریخ برگزاری، مهلت ارسال مقالات و اعلام نتایج داوری همایش بین‌المللی «مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپائیان» در دانشگاه اصفهان تغییر یافت.

پوستر همایش بین‌المللی «مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپائیان»به گزارش ایکنا از اصفهان، همایش بین‌المللی «مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپائیان» که پیش از این قرار بود در 23 آبان‌ماه سال جاری به همت گروه علوم قرآن و حدیث و گروه تاریخ و ایران‌شناسی دانشگاه اصفهان برگزار شود، به 24 بهمن‌ماه سال جاری موکول شد.

بر این اساس، آخرین مهلت ارسال مقالات از 31 شهریورماه به 30 آذرماه سال جاری تغییر کرد و نتایج داوری نیز به جای 30 مهرماه، در 30 دی‌ماه سال جاری اعلام خواهد شد.

یادآور می‌شود، همایش بین‌المللی «مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) از منظر اروپائیان» با هدف معرفی، تبیین و نقد و تحلیل آثار، رویکردها، روش‌ها و سبک پژوهش مستشرقان و اروپائیان در حوزه مطالعات قرآنی و سیره نبوی(ص) با همکاری تعدادی از دانشگاه‌ها و مراکز علمی داخلی و خارجی در سالن پیامبر اعظم(ص) دانشگاه اصفهان برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و ارسال مقالات می‌توانند به نشانی www.quraneuro.ui.ac.ir و quraneuro@res.ui.ac.ir مراجعه کنند. همچنین برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۰۹۰۵۸۵۱۷۱۴۳ تماس بگیرند.

انتهای پیام
captcha