تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور مردم در اجتماع «مدافعان حریم خانواده»
کد خبر: 4154836
تاریخ انتشار : ۲۲ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۸

تشکر شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام از حضور مردم در اجتماع «مدافعان حریم خانواده»

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با انتشار بیانیه‌ای از حضور گسترده مردم در اجتماع «مدافعان حریم خانواده» تجلیل کرد.

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلامبه گزازش ایکنا از ایلام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان ایلام با انتشار بیانیه‌ای از حضور باشکوه و گسترده مردم ایلام در اجتماع «مدافعان حریم خانواده» که به مناسبت روز ملی حجاب و عفاف عصر دیروز، چهارشنبه 21 تیرماه برگزار شده، تشکر کرد.

متن بیانیه به این شرح است:

حجاب؛ این میراث ارزشمند معنوی و نماد تمدن ایرانی و اسلامی، هدیه‌ای الهی است که عیار ناب عفت را در خود متبلور ساخته و با کارکردهای فردی و اجتماعی، امنیت روانی، انسجام خانواده و سلامت جامعه را تضمین می‌کند.

امروز و در شرایطی که مقوله حجاب و عفاف در شمار یکی از مؤلفه‌های جنگ ترکیبی دشمنان قرار گرفته تا هویت اسلامی زنان و دختران این سرزمین را هدف قرار دهد، اجتماع باشکوه و دشمن‌شکن اقشار مختلف مردم استان همیشه بیدار ایلام و مدافعان راستین حریم حجاب، عفاف و نهاد مقدس و الهی خانواده بار دیگر عزت و شوکت مثال زدنی مردمان پاکدامن این دیار معطر به خون پاک شهدا را به نمایش نهاد.

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایلام ضمن گرامی‌داشت ٢١ تیرماه، روز ملی حجاب و عفاف، از حضور تماشایی و بامعنای مردم استان به ویژه بانوان عفیف و پیرو مکتب فاطمه‌الزهرا(س) در اجتماع باشکوه «مدافعان حریم خانواده» قدردانی نموده و این همایش شکوهمند را نمایشی پرافتخار از اعتقاد راسخ مردم در صیانت از  ارزش‌های انسانی و اسلامی می‌داند.

انتهای پیام
captcha