طرح «همسفر فرشته‌ها» در یزد اجرا می‌شود
کد خبر: 4153342
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۶:۵۰

طرح «همسفر فرشته‌ها» در یزد اجرا می‌شود

طرح «همسفر فرشته‌ها» با هدف شناخت دقیق جایگاه زن در گذشته و حال در ایران، جهان و اسلام ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم یزد اجرا می‌شود.

طرح «همسفر فرشته‌ها»به گزارش ایکنا از یزد، طرح «همسفر فرشته‌ها» با هدف شناخت دقیق جایگاه زن در گذشته و حال در ایران، جهان و اسلام ویژه دانش‌آموزان مقطع متوسطه اول و دوم از روز دوشنبه، 19 تیرماه جاری در یزد آغاز می‌شود.

این طرح دختران نوجوان را به همراه خود به چهار برهه زمانی برده و به بررسی جایگاه و شخصیت زن در ایران باستان، زن در غرب، زن در اسلام و زن در تاریخ معاصر و انقلاب اسلامی می‌پردازد.

در ادامه این دوره تابستانه، اردوی درون شهری یزد دخت برگزار می‌شود که به موضوع معرفی زنان شاخص یزدی در گذشته و حال خواهد پرداخت. پایان‌بخش این دوره، اردوی درون استانی ایران دخت است که در آن کنکاشی در زن، زندگی و آزادی صورت می‌گیرد.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام در این دوره که به همت مؤسسه آفتاب ولایت و سایر دستگاه‌های فرهنگی استان در مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) شعبه یزد برگزار می‌شود، می‌توانند به کانال همسفر فرشته‌ها در پیام‌رسان ایتا به آدرس https://eitaa.com/hamsafarefereshteha مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha