مسئولان پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه‌ای باشند
کد خبر: 4152565
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰

مسئولان پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه‌ای باشند

امام جمعه کرمانشاه گفت: پیگیری تصمیمات اتخاذ شده برای رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه‌نشین ضروری است و مسئولان پیگیر رفع مشکملات مردم در این مناطق باشند.

آیت‌الله علما امام جمعه کرمانشاه

به گزارش ایکنا از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما، امام جمعه کرمانشاه در جلسه کمیته پیگیری و رفع مشکلات شهرک صادقیه که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان برگزار شد از پیگیری کار‌های مربوط به مناطق محروم به عنوان عملی جهادی و ماندگار یاد کرد و گفت: بدانیم همه باید خدمتگزار باشیم و به این امر باید افتخار کنیم، زیرا کار دنیایی ما بالاخره روزی تمام می‌شود، اما این برنامه‌های خدمت‌رسانی باقی می‌ماند.

وی افزود: خدمت به محرومان اعتبار و ارزش دنیایی و آبروی آخرت برای ما می‌آورد و باید با وجود تنگنا‌های موجود مردم حلاوت انقلاب را بچشند و بدانند انقلاب اسلامی برای آن‌ها شکل گرفته و قوام یافته است.

آیت‌الله علما با تأکید بر اینکه مسئولان باید با دلسوزی برای مردم کار انجام دهند، اظهار کرد: باید با تمام توان در تکاپو باشیم که کار‌ها به چه میزان پیشروی داشته و باید فعالیت‌های ما منتج به نتایج مردم پسند شود.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه مسئولان پیگیر رفع مشکلات مردم در مناطق حاشیه‌ای باشند، یادآور شد: یکی از سرمایه‌های ما در دنیا و آخرت خدمت به مردم است و مردم صاحبان اصلی انقلاب هستند و باید بهع گونه‌ای عمل کرد که اگر زمانی کنار رفتیم همواره پشت سر ما به نیکی سخن بگویند.

انتهای پیام
captcha