نشست‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری در کردستان برگزار می‌شود
کد خبر: 4152385
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۳

نشست‌های جوانی جمعیت و فرزندآوری در کردستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از برگزاری نشست‌های «جوانی جمعیت و فرزندآوری» در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری خبر داد.

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان

علی‌اصغر دریایی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان در گفت‌و‌گو با ایکنا از کردستان، گفت: در راستای اجرای فرامین مقام معظم رهبری نشست‌های «جوانی جمعیت و فرزندآوری» با حضور حجت‌الاسلام مسلم وافی در کردستان برگزار می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان با اشاره به برگزاری نشست‌های تخصصی در شهرستان‌های سنندج، بیجار و قروه بیان کرد: کارگاه‌های آموزشی جوانی جمعیت با حضور حجت‌الاسلام وافی برای 50 نفر از کنشگران این عرصه برگزار خواهد شد.

وی افزود: این نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی با استفاده از صاحب‌نظران و اندیشمندان عرصه جوانی جمعیت در راستای ترویج و فرهنگ‌سازی لازم برای جوانی جمعیت و فرزندآوری در جامعه و مضرات پیری جمعیت کشور برگزار می‌شود.

دریایی اظهار کرد: حجت الاسلام وافی علاوه بر شرکت در جلسات و برگزاری کارگاه آموزشی ویژه نحوه ترویج و تبلیغ فرزندآوری و تکثیر جمعیت جوان، با مقامات بلندپایه استان نیز دیدار و نشست‌های کاری برگزار خواهد کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان افزود: یکی از برنامه‌ها و دستور کارهای آینده جلسات شورای فرهنگ عمومی استان و شهرستان‌های تابعه نیزفرزندآوری و جوانی جمعیت در سطح استان خواهد بود.

وی در پایان به برنامه‌های ویژه عرصه فرهنگ عمومی اشاره کرد و یادآور شد: کارگاه آموزشی با حضور 50 نفر از کنشگران این عرصه از جمله مهم‌ترین برنامه‌های دکتر وافی در سطح استان خواهد بود.

انتهای پیام
captcha