برنامه‌ریزی فرهنگی برای نوجوان امروز با دهه شصت متفاوت باشد
کد خبر: 4151676
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۸

برنامه‌ریزی فرهنگی برای نوجوان امروز با دهه شصت متفاوت باشد

مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با بیان اینکه انتظارات نوجوانان امروز با نسل‌های قبلی متفاوت است، گفت: نوع برنامه‌ریزی اوقات فراغت برای نوجوان امروز باید با نوجوانان دهه‌های گذشته متفاوت باشد و در این زمینه نیاز است از دانش متخصصین بهره گرفت.

خورشیدی مدیرکل دفتر اجتماعی استانداری قزوین

به گزارش ایکنا از قزوین، محمد خورشیدی، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین، امروز ۱۰ تیر ماه در مراسم افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی پایگاه‌های غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان استان قزوین، گفت: در نگاه رهبر انقلاب کار برای دانش‌آموزان باید با خلاقیت و نوآوری همراه باشد و ایشان همیشه به استفاده از ابزارهای نو در جذب قشر نوجوان و جوان تأکید داشتند.

وی در ادامه بیان کرد: بر اساس همین تأکید مقام معظم رهبری، قطعاً نوع برنامه‌ریزی اوقات فراغت برای نوجوان امروز با نوجوانان دهه‌های گذشته باید متفاوت باشد و در این زمینه نیاز است از دانش متخصصین امور آموزشی و پرورشی بهره گرفت.

این مسئول ضمن تأکید بر استفاده از به‌روزترین روش‌ها و بهره‌گیری از مطالعات دقیق علمی در مواجهه با نوجوانان، اظهار کرد: وقتی که تمرکز دشمن در راستای برنامه‌ریزی برای به انحراف کشاندن افکار، اعتقادات و خواست نوجوانان است به همان نسبت همه دستگاه‌های متولی باید در خصوص برنامه‌ریزی برای اوقات فراغت نوجوانان و دانش‌آموزان برنامه‌ریزی داشته باشند.

وی افزود: انتظارات و توقعات نوجوانان امروز قطعاً با نسل‌های قبلی متفاوت است، باید این انتظارات به رسمیت شناخته شود و بر مبنای فرهنگ ایرانی اسلامی همراه با نشاط و پویایی برنامه‌ریزی برای ایام تابستان که اوج فراغت دانش آموزان است صورت پذیرد.

به گزارش ایکنا در پایان مراسم افتتاحیه، مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری از کلاس‌های در حال برگزاری در کانون رشد مینودر بازدید کرد.

انتهای پیام
captcha