رویش‌های مردمی ثمره پیروی مردم از امامین انقلاب است
کد خبر: 4151268
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۱

رویش‌های مردمی ثمره پیروی مردم از امامین انقلاب است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان گفت: در طول تاریخ، هرجا که مردم از ولی خدا پیروی کردند، موفق بودند و نمونه بارز این پیروی در نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم عزیز ایران نیز از امامین انقلاب پیروی کردند و هر روز شاهد افزایش رویش‌های مردمی هستیم.

نماز عید قربان رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، هشت تیرماه در خطبه‌های نماز عید قربان که در مصلی امام خمینی(ره) رشت برگزار شد، ضمن تبریک عید قربان به همه مسلمانان، اظهار کرد: جریان حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) برای همه نسل‌ها در همه دوران‌ها چند درس دارد و درس نخست، بندگی خداست.

وی تسلیم حق بودن را فوق بندگی دانست و افزود: حضرت ابراهیم(ع) هیچ‌وقت درباره آنچه که در خواب دیده بود، به خدا اعتراض نکرد و خداوند نیز در قرآن کریم از آن حضرت به دلیل عبودیت و تسلیم بودن وی، با عظمت یاد کرده است. حضرت ابراهیم(ع) و اسماعیل(ع) هر دو تسلیمِ اوامر خداوند بودند، حضرت اسماعیل(ع) هم تسلیم ولی خدا بود و به پدرش فرمود «آنچه که مأموری، انجام بده» و این نشان از ولایت‌پذیری حضرت اسماعیل(ع) دارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بندگی را نشانه آزادگی، حریت، کرامت و انسانیت دانست و گفت: خروج از بندگی با ویرانگری همراه است و لذا هرجا که در طول تاریخ، مردم از ولی خدا پیروی کردند، موفق بودند و نمونه بارز این پیروی در نظام جمهوری اسلامی است چراکه مردم عزیز ایران نیز از امامین انقلاب پیروی کردند و هر روز شاهد رویش‌های مردمی هستیم.

آیت‌الله فلاحتی بیان کرد: خداوند پس از 44 سال، خانه عنکبوتی منافقان را تبدیل به ویرانه کرد و گروهک‌هایی همچون کومله، دموکرات و پژاک که از سلطنت‌طلبان و ساواک و... دور هم جمع شده بودند مانند گرگ به جان هم افتاده‌اند و روز به روز در حال مضمحل شدن هستند؛ آن‌ها که هنوز از این گروهک‌ها حمایت می‌کنند دست از حمایت‌شان بردارند زیرا روسیاه خواهند شد.

انتهای پیام
captcha