رزمایش قرآنی غدیر برگزار می‌شود
کد خبر: 4151095
تاریخ انتشار : ۰۷ تير ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵

رزمایش قرآنی غدیر برگزار می‌شود

رزمایش قرآنی غدیر در سطح یگان‌ها و مناطق نداجا از ۱۰ تا ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود.

رزمایش قرآنی غدیر

به گزارش ایکنا، همزمان بادهه ولایت و امامت ویژه‌برنامه‌های ایام غدیر خم با عنوان «رزمایش قرآنی غدیر» طی بازه زمانی ۱۰ تا ۱۶ تیرماه برگزار می‌شود.

این برنامه‌ها که از سوی مرکز قرآن،عترت نماز اداره عقیدتی ـ سیاسی نیروی دریایی راهبردی ارتش جمهوری اسلامی برنامه‌ریزی شده است شامل طرح جامع ششمین مرحله ارزیابی قرآنیان با عنوان «رهپویان وحی»، برگزاری دوره تربیت مربی مهد قرآن کریم با محوریت مهدالرضا(ع) آستان قدس رضوی، برگزاری کارگاه آموزشی مهارتی در شیوه‌های تدریس قرآن کریم و ارتقای سطح علمی و تخصصی مربیان قرآنی است.

برگزاری محفل انس با قرآن کریم ویژه دهه ولایت با حضور قاریان استانی و ارتشی، برگزاری کارگا‌ه‌های تخصصی و آموزشی ویژه مربیان و نخبگان قرآنی، تقدیر از اساتید، مربیان و نخبگان قرآنی، دیدار با کارکنان و خانواده‌های موفق و نمونه قرآنی با حضور اساتید بین‌المللی کشور و برگزاری طرح قرآنی «واژه‌های آسمانی» ویژه دانش‌آموزان مراکز آموزشی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده برای این ایام است.

حسن ختام این برنامه نیز برگزاری اختتامیه رزمایش بزرگ قرآنی غدیر و تقدیر از دست‌اندرکاران و نخبگان قرآنی در سطح هر منطقه و یگان نیروی دریای ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

انتهای پیام
captcha