دشمن به دنبال تحمیل افکار خود به ملت ایران است
کد خبر: 4147684
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۵۹
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی:

دشمن به دنبال تحمیل افکار خود به ملت ایران است

حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی گفت: دشمن سعی دارد با استفاده از فضای مجازی تمام نقشه‌ها و افکار خود را به مردم تحمیل کند و به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است تا از این طریق به اهداف خود برسد.

حجت الاسلام امین رضا کمالی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبیبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام امین‌رضا کمالی، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی، امروز، 24 خردادماه در جمع سربازان سپاه این استان با اشاره به دیدگاه‌های مختلف سربازان به دوره خدمت سربازی گفت: دوران سربازی فرصت کسب تجربه و مهارت است؛ برخی از سربازان با دید خدمت به میهن خود این دوران را سپری می‌کنند، برخی فقط به دنبال گذراندن این دوران هستند و برخی به خدمت سربازی نگاه ملی‌گرایانه دارند.
 
وی ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که برای حفظ و ماندگاری آن، خون ۲۵۰ هزار شهید به پای آن ریخته شده است؛ جمهوری اسلامی تنها کشوری است که توانسته حق مظلوم را از ظالم بگیرد. امروز دشمنان در فضای مجازی و رسانه به دنبال ناامید کردن مردم، تحریف باورها و تضعیف اذهان عمومی هستند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی با اشاره به واگذاری بخشی از خاک ایران به دشمنان در دوران برخی از پادشاهان ایرانی گفت: با توجه به پیشرفت‌های علمی، صنعتی، نظامی و دفاعی کشور بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، امروز سران کشورهای اروپایی و رژیم صهیونیستی به این پيشرفت‌ها اعتراف و اذعان دارند. بدانیم که این پیشرفت‌ها به برکت وجود جوانان انقلابی و دیدگاه‌های اسلامی است.
 
وی با بیان اینکه دشمن سعی دارد با استفاده از فضای مجازی تمام نقشه‌ها و افکار خود را به مردم تحمیل کند و به دنبال ایجاد جنگ داخلی در کشور است تا از این طریق به اهداف خود برسد، افزود: امروز ایران اسلامی به‌واسطه داشتن پهبادها و موشک‌های فوق‌العاده پیشرفته جزء قدرت‌های نظامی برتر دنیا محسوب می‌شود که این امر باعث عصبانیت دشمن شده است.
 
حجت‌الاسلام کمالی به داشتن سواد رسانه در جنگ ترکیبی و رسانه‌ای امروز دشمنان تأکید و بیان کرد: اندیشه تمدن نوین اسلامی در برابر تفکر لیبرال دموکراسی غرب و تمدن غربی که معتقد است تفکری پیروز است که مبتنی بر سلاح باشد ایجاد شد و جوانان انقلابی در قالب این تفکر اسلامی در برابر اندیشه‌های پوچ و مادی‌گرای غربی قد علم کردند.
 
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه انصارالرضا(ع) خراسان‌جنوبی افزود: امروز اندیشه اسلامی شکل گرفته و همچون طوفانی قاره‌ها را می‌پیماید؛ امروز دشمن در کنار ناتوی نظامی، ناتوی فرهنگی را بر علیه جمهوری اسلامی به راه انداخته و یکی از برنامه‌های اصلی دشمن بر علیه جمهوری اسلامی این است که نیروی انسانی ما را معدوم کند.
 
وی به شکست‌های مختلف رژیم صهیونیستی و آمریکا در منطقه اشاره کرد و گفت: امروز تمام کشورهای اروپایی و آسیایی به جمهوری اسلامی به‌عنوان نماد اقتدار نگاه می‌کنند و به برکت دکترین ولایت، جانفشانی‌های شهدا، رشادت‌های رزمندگان و ایثارگران و ایستادگی‌ها و مقاومت مردم ایران فتنه‌های بسیاری را پشت سر گذاشته و به قدرت برتر منطقه تبدیل شدیم.
انتهای پیام
captcha