جوانان و بانوان؛ مهم‌ترین جامعه هدف سازمان انتقال خون
کد خبر: 4147461
تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۶
در پیام مدیرعامل سازمان انتقال خون آمده است؛

جوانان و بانوان؛ مهم‌ترین جامعه هدف سازمان انتقال خون

مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران در پیامی به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون ضمن قدردانی از فداکاری اهدا کنندگان خون، گفت: قشر جوان و به ویژه بانوان، مهم‌ترین جامعه هدف برای آینده سازمان انتقال خون هستند.

جوانان و بانوان مهم‌ترین جامعه هدف برای آینده سازمان انتقال خونبه گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی سازمان انتقال خون ایران، مصطفی جمالی، مدیرعامل سازمان انتقال خون ایران به مناسبت روز جهانی اهداکنندگان خون در پیامی، از همه مردان و زنانی که در تمام روزهای سال و با هدف نجات جان بیماران به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند، تقدیر کرد.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم 

اهداکنندگان خون به عنوان بخشی از مردم شریف ایران، پیام آور نجات، امید و لبخند زندگی برای بیماران نیازمند به خون و فراورده‌های آن هستند و همین‌ها گواهی روشن، بر عمل انسانی و الهی افرادی است که بدون تردید می‌توان از ظرفیت آنها برای تبیین الگوهای اخلاقی، اجتماعی و فرهنگی بهره برد.

۲۴ خرداد یا ۱۴ ژوئن در تقویم جهانی به عنوان «روز جهانی اهداکنندگان خون» نامگذاری شده است تا فرصتی برای انتقال مفاهیم ارزشمند فداکاری، وفاداری و ایثارگری به جامعه باشد و از این رهگذر، قدردان مردان، زنان، پسران و دخترانی هستیم که در تمام روزهای سال و با هدف نجات جان بیماران، به صف داوطلبان اهدای خون پیوستند و بدون چشمداشت، یاری‌رسان سازمان انتقال خون در تهیه و تامین خون و فرآورده‌های خونی مورد نیاز بیماران و مراکز درمانی در سراسر کشور بودند.

توسعه و گسترش مراکز اهدای خون یکی از راهبردهای سازمان انتقال خون ایران است تا تمام کسانی که اشتیاق انجام این کار انسان دوستانه را دارند، بتوانند در سریع‌ترین زمان به مراکز اهدای خون مراجعه کنند و این بخشی از اقدامات ما در راستای احترام به عواطف انسانی داوطلبان اهدای خون می‌باشد.

قشر جوان و به ویژه بانوان، مهم‌ترین جامعه هدف برای آینده سازمان انتقال خون هستند و برنامه‌ریزی‌هایی مبتنی بر افزایش مشارکت این عزیزان در حال انجام است تا بتوانیم با افزایش آگاهی نسبت به این موضوع، شاهد حضور پر شور تر نسل جدید در مراکز اهدای خون باشیم.

ضمن تقدیر و تشکر از همه اهداکنندگان خون و همچنین مروجین و پیام رسانان فرهنگ اهدای خون در جامعه، ابراز امیدواری می‌کنم در مسیر تکریم و قدرشناسی از انسان‌های فداکار، قهرمان و وفادار که زندگی بخش بیماران هستند، تمامی توان خود را به کار بندیم.

انتهای پیام
captcha