نشست «نقش جوانان در سیره امام خمینی(ره)» در جهادانشگاهی کردستان برگزار شد
کد خبر: 4145270
تاریخ انتشار : ۱۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۸

نشست «نقش جوانان در سیره امام خمینی(ره)» در جهادانشگاهی کردستان برگزار شد

نشست روایت انقلاب با عنوان «نقش جوانان در سیره امام خمینی(ره)» امروز، 11 خردادماه به همت جهاد دانشگاهی استان کردستان برگزار شد.

اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان

به گزارش ایکنا از کردستان، اکبر اسدی، رئیس جهاددانشگاهی کردستان در نشست روایت انقلاب با عنوان «نقش جوانان در سیره امام خمینی(ره)» کە امروز، 11 خردادماه به همت جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و تسلیت سالگرد رحلت بنیانگذار جمهوری اسلامی اظهار کرد: یکی از ارکان مهم انقلاب اسلامی حضور آحاد مردم در پیروزی و استمرار حرکت انقلاب اسلامی بوده است.

وی با اشاره به اینکه بین آحاد مردم نقش جوانان در عرصه‌های مختلف انقلاب بی‌بدیل است، افزود: یکی از دلایل مهم حضور مردم و جوانان در پیروزی و استمرار حرکت جمهوری اسلامی حفظ کرامت آنان از طرف حضرت امام خمینی( ره) بوده است.

رئیس جهاددانشگاهی کردستان بیان کرد: حضرت امام همواره جوانان را مورد مهر و محبت قرار می‌دادند و می‌فرمودند: «اینجانب به مکتب ایران برای داشتن چنین جوانان برومند و متعهد و فداکاری که نظیر آنان را در جهان سراغ نداریم و تاریخ نشان نداده است، تبریک و تهنیت عرض می‌کنم و به اسلام بزرگ برای داشتن این جانبازان در راه حق که برای اسلام و میهن اسلامی از همه چیز خویش می‌گذرند، تبریک می‌گویم».

وی با اشاره به اینکه از دیدگاه امام(ره) حب ذات یکی از غرایز مهم در تربیت فرد است، افزود: یکی مهم‌ترین روش‌های تربیتی، تکریم شخصیت است و از این رو حضرت امام( ره) همواره آحاد مردم و به ویژه جوانان را مورد احترام و تکریم قرار می‌دادند.

اسدی در پایان با اشاره به اینکه رشد و پیشرفت کشور در گرو حضور پر شور و نشاط جوانان در عرصه‌های مختلف است، یادآور شد: برای اینکه کشور همواره در مسیر رشد و توسعه قرار گیرد و تحت فشارهای دشمنان از مسیر خود خارج نشود بیش از هر زمان دیگر باید آراء و اندیشه‌های حضرت امام مورد باز خوانی قرار گیرد.

گفتنی است؛ به مناسبت سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) نشست روایت انقلاب با موضوع نقش جوانان در سیره حضرت امام خمینی (ره) به همت معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی استان کردستان برگزار شد.

انتهای پیام
captcha