حجاب بهانه دشمن برای دو قطبی سازی و تفرقه بین مردم است
کد خبر: 4141480
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۵

حجاب بهانه دشمن برای دو قطبی سازی و تفرقه بین مردم است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه حجاب بهانه و ابزار دشمن برای دو قطبی سازی و تفرقه بین مردم است، گفت: مردم مؤمن ما در مسئله کشف حجاب‌ها سخت نگران هستند و در این خصوص مطالبات به حقی هم دارند، زیرا آن را عامل فساد اخلاقی می‌دانند.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 27 اردیبهشت‌ماه در شورای فرهنگ عمومی استان، با اشاره به معضل پیری جمعیت در استان، اظهار کرد: مسئله جمعیت از مطالبات و دغدغه‌های رهبر معظم انقلاب است، استان ما هم آخرین رتبه را در تولد دارد که تغییر سبک زندگی از عوامل اصلی تشدید این موضوع است، نباید فقط به برگزاری جلسات اکتفا کرد زیرا تغییر سبک زندگی آفتی در سطح کشور است لذا همه باید تلاش کنیم.

وی با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی لازم اجرا است و باید مورد توجه قرار گیرد، افزود: با توجه به اینکه زنگ خطر پیری جمعیت در گیلان به صدا در آمده و پیری جمعیت در کشور و گیلان به بحران جدی تبدیل شده لذا شورای فرهنگ عمومی و نهادهای متولی باید در خصوص این مسئله ریشه‌یابی کند.

وی با اشاره به تشکیل ستاد راهبردی بررسی و عملیاتی کردن فرمایشات رهبر معظم انقلاب در استان، افزود: تصمیمات خیلی خوبی در این جلسه گرفته شده و آنطور که مقام معظم رهبری فرمودند «دشمن با نقشه و برنامه آمده ماهم باید با برنامه و نقشه پیش برویم»، در حال حاضر دشمنان بر چند مورد تمرکز و برنامه ریزی کردند و به دنبال این هستند که در جامعه ایرانی درگیری ایجاد کنند، عملا نقشه بعدی دشمن این است که اتحاد مردم را با برخورد و تنش اجتماعی تحت الشعاع قرار دهد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه حجاب بهانه و ابزار دشمن برای دو قطبی سازی و تفرقه بین مردم است، گفت: دشمن اندیشه نابودی فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی را در ذهن دارد، موضوع کشف حجاب محصول فتنه‌های بعد از انقلاب است، باید از تاریخ و صحنه‌هایی که ترسیم کرده، درس بگیریم لذا این پدیده جمع خواهد شد.

آیت‌الله فلاحتی با اشاره به اینکه گرایش مردم دین‌دار و انقلابی روبه فزونی است، بیان کرد: مردم مؤمن ما در مسئله کشف حجاب‌ها سخت نگران هستند و در این خصوص مطالبات به حقی هم دارند، زیرا آن را عامل فساد اخلاقی می‌دانند.

وی افزود: کشوری که زیربنای فرهنگی را درست نکند در اقتصاد موفق نخواهد شد، اکثر کسانی که در اغتشاشات بودند مشکل اقتصادی نداشتند بلکه شعارهای‌شان مارکسیستی بود زیرا دشمن زیرکانه ورود کرده و به دنبال ایجاد التهاب در فضاهای گوناگون جامعه است، در مقابل حرکت و برنامه دشمن در تضعیف زیرساخت اعتقادی، فکری و فرهنگی کشور باید برنامه داشته باشیم و از حرکت انفعالی بپرهیزیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان بیان کرد: آشوب‌های اخیر مقدمه‌ای برای اجرای بی‌بند و باری و بی‌حجابی در کشور بود، در حالیکه گرایش مردم ایران به دین‌داری بیشتر از سایر موارد است و این مهم را می‌توان در حضور آنها در مراسم و برنامه‌های مذهبی دید.

انتهای پیام
captcha