آیین سوگواری سالروز شهادت امام صادق(ع) در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4140992
تاریخ انتشار : ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۲

آیین سوگواری سالروز شهادت امام صادق(ع) در دانشگاه لرستان برگزار شد + عکس

آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) به میزبانی مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

آیین سوگواری سالروز شهادت امام صادق(ع)به گزارش ایکنا، به نقل از روابط عمومی دانشگاه لرستان، آیین سوگواری سالروز شهادت حضرت امام جعفرصادق(ع) با مشارکت و حضور اعضای هیئت علمی، یاوران علمی و دانشجویان دانشگاه لرستان، شامگاه 24 اردیبهشت‌ماه به میزبانی مسجد حضرت فاطمه‌زهرا(س) این دانشگاه برگزار شد.

در این آیین آیاتی از قرآن کریم توسط محمدجواد قیاسی قرائت شد و مداحی آیین نیز توسط محمدجواد احمدی صورت گرفت. همچنین حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمهدی خضری، امام جمعه موقت قزوین به‌عنوان سخنران این آیین، مهم‌ترین ویژگی‌های سبک زندگی حضرت امام جعفرصادق(ع) را برای شرکت‌کنندگان تبیین کرد و در ادامه سخنان خود به مباحث مهدویت و فلسفه انتظار پرداخت.

علی نظری، رئیس دانشگاه لرستان نیز در این آیین با بیان اینکه براساس تعالیم حضرت امام علی(ع)، دروازه اصلی رسیدن به معرفت عمیق، اهل‌ بیت(ع) هستند، گفت: قرآن کریم و پیامبر گرامی اسلام(ص)، شهر پاک هستند و راه و دروازه اصلی ورود به این شهر پاک، پیروی از اهل بیت(ع) است.

وی بیان کرد: باید تلاش کنیم تعالیم قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اهل‌ بیت(ع) را در جامعه به‌ویژه در سطح جوانان و دانشجویان ترویج کنیم.

 

انتهای پیام
captcha