گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4139481
تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۵

گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستان برگزار شد + عکس

گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان لرستان امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در خرم‌آباد برگزار شد.

گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، گردهمایی دبیران اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان لرستان امروز، 18 اردیبهشت‌ماه در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی لرستان برگزار شد.

در این گردهمایی که حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز استان لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی لرستان نیز حضور داشتند با اهدای لوح سپاس و هدایایی از دبیران نمونه اقامه نماز دستگاه‌های اجرایی استان لرستان تقدیر شد.

حجت‌الاسلام محمدجواد چراغی، مدیر ستاد اقامه نماز لرستان در این گردهمایی با بیان اینکه اگر نور نماز را چه در فضای مجازی و چه در کارهایمان داشته باشیم می‌توانیم خود و خانواده و همچنین جامعه را از آسیب‌های اجتماعی و فضای مجازی حفظ کنیم، گفت: باید تلاش کنیم نماز مؤثرتری را اقامه کرده تا از طریق نماز مرحله به مرحله رشد کنیم.

وی با بیان اینکه نماز تجلی عشق و آینه عرفان و نردبان صعود به سوی معبود است، افزود: نماز اصلی‌ترین نیاز بشر است و اقامه آن در جامعه از مهمترین برنامه‌های پیامبران الهی بوده و از اهم شاخص‌های جامعه دینی به‌شمار می‌رود.

چراغی تصریح کرد: برای توسعه و ترویج نماز شیوه‌ها و مهارت‌هایی نیاز است که باید به آنها اهمیت داده شود تا نسل جدید نیز به نماز علاقمند شود و همچنین نباید به وضعیت موجود نماز در جامعه راضی باشیم و باید برای بهتر شدن وضعیت موجود تلاش کنیم.

 

انتهای پیام
captcha