برگزاری پویش اهدای خون «حمایت ماندگار» در کرمان
کد خبر: 4139191
تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۹

برگزاری پویش اهدای خون «حمایت ماندگار» در کرمان

مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه‌اندازی پویش اهدای خون «حمایت ماندگار» در کرمان خبر داد و گفت: این پویش از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا نهم مردادماه سال جاری ادامه دارد.

اهدای خونبه گزارش ایکنا از کرمان و به نقل از روابط عمومی انتقال خون استان، ایرج شکوهی، مدیرکل انتقال خون استان کرمان از راه‌اندازی پویش اهدای خون «حمایت ماندگار» همزمان با سراسر کشور در کرمان خبر داد و گفت: این پویش به‌مناسبت هفته هلال احمر از ۱۸ اردیبهشت‌ماه آغاز می‌شود و تا نهم مرداد ماه سال جاری ادامه دارد.

وی اظهار کرد: هلال احمر سازمانی ارزشی و انسانی است و کسانی که در این مجموعه کار می‌کنند با به خطر انداختن جان و هستی خود برای نجات انسان‌ها و تسکین آلام بشری تلاش کرده و نسبت به بهبود اوضاع جسمانی و روحی آسیب دیدگان از هر طبقه و گروهی اهتمام می‌ورزند‌.

شکوهی با اشاره به همکاری خوب هلال احمر و انتقال خون استان، تصریح کرد: تمام مردم به‌ویژه داوطلبان جمعیت هلال احمر که شرایط اهدای خون را دارند برای پیوستن به پویش اهدای خون «حمایت ماندگار» می‌توانند با همراه داشتن کارت ملی به مراکز اهدای خون مراجعه کنند.

مدیرکل انتقال خون استان گفت: اهداکنندگان پیش از حضور در مراکز می‌توانند از طریق آدرس اینترنتی www://nobatdehi.ibto.ir تاریخ و ساعت حضور خود را در مراکز انتقال خون سراسر استان مشخص کرده و براساس همین پیش ثبت‌نام در زمان دلخواه برای اهدای خون مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha