اقتدار در عرصه اقتصادی را مدیون جامعه کارگری هستیم
کد خبر: 4136627
تاریخ انتشار : ۰۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

اقتدار در عرصه اقتصادی را مدیون جامعه کارگری هستیم

فرماندار شهرستان رشت با بیان اینکه اقتدار در عرصه اقتصادی را مدیون جامعه کارگری هستیم، گفت: کارگران با سپری شدن بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند با اتکا به توانمندی‌های داخلی، همچنان قادر به ادامه حرکت رو به توسعه کشور هستیم.

حمیدرضا امام‌پناهی فرماندار شهرستان رشت

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا امام‌پناهی، فرماندار شهرستان رشت امروز، 6 اردیبهشت‌ماه در نشست با اعضای ستاد گرامیداشت هفته کارگر شهرستان، ضمن تبریک این مناسبت اظهار کرد: ایران اسلامی در میدان نبرد اقتصادی و مقابله مؤثر با تحریم‌های جهان سلطه، به کارگران برای دفاع جانانه از کشور در میدان جنگ اقتصادی، افتخار می‌کند.

وی افزود: کارگران با سپری شدن بیش از چهار دهه از عمر انقلاب اسلامی بارها ثابت کرده‌اند با اتکا به توانمندی‌های داخلی، همچنان قادر به ادامه حرکت رو به توسعه کشور هستیم.

نماینده عالی دولت در مرکز استان با اشاره به اینکه بازگشت دوباره بسیاری از بنگاه‌های تولیدی راکد به چرخه اقتصاد نشان از تصمیم و اراده جدی دولت در رفع نگرانی کارگران از امنیت شغلی خود دارد، افزود: با توجه به گستردگی تأثیرپذیری بازار کار، تولید، اشتغال و سرمایه‌گذاری از فعالیت قشر کارگری، هرگونه برنامه‌ریزی در این زمینه‌ها بدون تلاش برای رفع دغدغه آنان نتیجه بخش نخواهد بود.

امام‌پناهی با بیان اینکه اقتدار در عرصه اقتصادی را مدیون جامعه کارگری هستیم، گفت: امروز ایران اسلامی نه تنها در عرصه دفاع بازدارنده و امنیت از اقتدار لازم برخوردار است بلکه در دیگر عرصه‌ها مانند دستیابی به خودکفایی در تولید بسیاری از محصولات، کاهش وابستگی اقتصادی و گسترش محسوس مبادلات تجاری و اقتصادی نیز توان خوبی را داراست.

فرماندار رشت تقویت بخش تولید با هدایت نقدینگی‌ها به آن سمت را از راهکارهای مؤثر در شکوفایی اقتصاد برشمرد و گفت: بخش عمده‌ای از مسئولیت تحقق شعار سال رهبری که ناظر بر کاهش تورم و رشد تولید است، بر دوش کارگران سخت‌کوش کشورمان قرار دارد.

انتهای پیام
captcha