جایگاه واقعی بانوان در ادارات تثبیت شود
کد خبر: 4135461
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۰
معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان:

جایگاه واقعی بانوان در ادارات تثبیت شود

رضا شریفی با تأکید بر تثبیت جایگاه بانوان در ادارات گفت: باید فرهنگ‌سازی درستی در دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا جایگاه بانوان صرفا یک مقام تشریفاتی نباشد.

رضا شریفی معاون استاندارسیستان و بلوچستانبه گزارش ایکنا از سیستان و بلوچستان، به نقل از روابط عمومی استانداری، رضا شریفی معاون سیاسی اجتماعی استاندار سیستان و بلوچستان امروز چهارشنبه 30 فروردین‌ماه، در حاشیه نشست مشاورین بانوان دستگاه‌های اجرایی استان، گفت: دوره‌های خروجی محور باید برای بانوان برگزار شود.

وی با تأکید بر تثبیت جایگاه بانوان در ادارات افزود: باید فرهنگ‌سازی درستی در دستگاه‌های اجرایی شکل بگیرد تا جایگاه مشاور امور بانوان صرفا یک مقام تشریفاتی نباشد، دشمن در صدد فروپاشی ذهنی ایرانیان بود تا با ایجاد بی‌اعتمادی و شکاف بین آحاد جامعه به اهداف شوم خود برسد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری سیستان و بلوچستان خاطرنشان کرد: حوادث اخیر دشمن را به این نتیجه رساند که به هیچ عنوان توانایی مقابله با جمهوری اسلامی ایران را ندارد، خوشبختانه با خطای محاسباتی پروژه دشمنان شکست بزرگی خورد، اما قطعا آن‌ها دست بردار نیستند.

شریفی اضافه کرد: ما با تهاجم و جنگ شناختی دشمن روبرو هستیم که هدف آن جوانان است لذا باید هوشیار باشیم، مسائل اجتماعی نباید امنیتی شود، خوشبختانه در سیستان و بلوچستان مردمانی داریم که بیشتر از همه برای این نظام و انقلاب هزینه داده و پای آن ایستاده‌اند.

وی با بیان اینکه بنیه ما بنیه‌ای قوی است، افزود: یکی از اهداف دشمن این بود تا جمهوری اسلامی را در درون مشغول کند که با هوشیاری مردم این پروژه نیز شکست خورد.

زهرا ابراهیمی مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان نیز در این نشست گفت: در سال جدید برنامه‌های محوری و عملیاتی مبتنی بر آسیب‌شناسی برنامه‌های سال گذشته  در حوزه بانوان و خانواده با همراهی مشاورین امور بانوان دستگاه‌های اجرایی استان براساس دستورالعمل کارگروه های ابلاغی هشت‌گانه اجرا خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: دبیران کارگروه‌های مرتبط انتخاب شده جهت برنامه‌ریزی برای اهم محورها نظیر  تحکیم بنیان خانواده، زیست عفیفانه، الگوی سوم زن مسلمان، حقوق و  مسئولیت‌های اجتماعی، نشاط اجتماعی، کسب وکار پایدار، جوانی جمعیت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت با اهتمام ویژه نسبت به اجرایی سازی برنامه‌ها گام بردارند.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری سیستان و بلوچستان در ادامه افزود: با توجه به اتفاقات حادث شده در سال گذشته و  هدف‌گذاری نهاد خانواده و بانوان به عنوان قویترین و موثرترین ارکان جامعه برنامه‌های سال‌جاری با اولویت اقدامات موثری فرهنگی و اجتماعی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha