محفل قرآن دانش‌آموزی در بندرگز برگزار شد
کد خبر: 4135320
تاریخ انتشار : ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

محفل قرآن دانش‌آموزی در بندرگز برگزار شد

محفل انس با قرآن دانش‌آموزی به‌صورت متمرکز همزمان با سراسر کشور و با حضور امام جمعه بندرگز، مدیر سازمان تبلیغات شهرستان و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان روز گذشته، ۲۹ فروردین در نمازخانه مدرسه مینو کیمیا بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی امام جمعه بندرگز

به گزارش ایکنا از گلستان، محفل انس با قرآن دانش‌آموزی به‌صورت متمرکز همزمان با سراسر کشور و با حضور امام جمعه بندرگز، مدیر سازمان تبلیغات شهرستان و معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان روز گذشته، ۲۹ فروردین در نمازخانه مدرسه مینو کیمیا بندرگز برگزار شد.

حجت‌الاسلام شهابی، امام جمعه شهرستان بندرگز در این محفل نورانی گفت: والدین بهترین الگو برای فرزندان هستند و کانون گرم خانواده نیز مکان مناسبی برای تعلیم علوم دینی به نوجوانان و جوانان است.

امام جمعه بندرگز گفت: باید در سایه توجه و بهره‌گیری از کلام وحی، کانون گرم خانواده همواره سرشار از معنویت قرآن باشد و تحت هیچ شرایطی نباید اجازه داد تا اعضای خانواده از برکات کلام خداوند متعال دور شوند.

وی تصریح کرد: جامعه‌ای که با قرآن مأنوس و همراه باشد همانند کسی است که سوار بر کشتی نجات و هدایت شده و از تمام مخاطرات مصون است.

همچنین در این محفل نورانی سجاد صید آبادی به تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید پرداخت و اجرای مسابقه و تواشیح و سرود توسط دانش آموزان و اهدای جوایز پایان بخش این برنامه بود.

انتهای پیام
captcha