ایمان و ولایت‌پذیری رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران است
کد خبر: 4135124
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۳

ایمان و ولایت‌پذیری رمز موفقیت نیروهای مسلح ایران است

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ریشه در ایمان ارتش و نیروهای مسلح، مردمی بودن ارتش و تبعیت از فرامین رهبری دارد، گفت: ارتش در درون مایه افتخار و اقتدار و در بیرون مایه رعب و هراس دشمنان این مرز و بوم است.

آیت الله رسوال فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان امروز، 29 فروردین‌ماه در دیدار با جمعی از فرماندهان ارتش، ضمن تبریک روز ارتش جمهوری اسلامی اظهار کرد: رعبی که ارتش جمهوری اسلامی امروز در دل دشمنان انداخته، شگفت‌آور است. در عرصه برخورداری از تجهیزات نظامی و جنگ‌افزارها امروز ارتش و نیروهای مسلح‌ ما، قابل مقایسه با قبل از انقلاب نیستند تا جایی‌که رتبه اول را در ساخت پهبادها داریم.

وی با اشاره به بازدید چند ماه گذشته خود از مرکز هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، افزود: دلاورمردان نیروهای مسلح ما، لاشه‌های پهباد سرنگون‌شده دشمن را در خلیج فارس پیدا کرده بودند که جای افتخار دارد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه کسی حق پرتاب یک گلوله به‌سمت سرباز آمریکایی را در دنیا ندارد، گفت: سال‌ها از فاجعه بمباران اتمی هیروشیما می‌گذرد و دولت ژاپن جرأت اعتراض به آمریکا را نداشته اما جمهوری اسلامی پهباد و پایگاه آمریکا را مورد هدف قرار داد و از غرب آسیا و افغانستان بیرون‌شان کرد اما کاری نتوانستند بکنند و فقط به تحریم اقتصادی علیه ایران روی آوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان محکوم شدن آمریکا در دادگاه لاهه را یک برد جهانی و سیاسی برای جمهوری اسلامی دانست و بیان کرد: امروز جمهوری اسلامی در دنیا مقتدر است و در صنایع مختلف اعم از پل‌سازی، سدسازی، ساخت زیر دریایی و موشک و... به رشد و موفقیت‌های بسیار رسیده و این دستاوردها و موفقیت‌ها در سایه ایمان نیروهای مسلح ما محقق شده است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه موفقیت‌های جمهوری اسلامی ریشه در ایمان ارتش و نیروهای مسلح، مردمی بودن ارتش و تبعیت از فرامین رهبری دارد، افزود: رابطه بین رهبری و ارتش یک رابطه پدر و فرزندی و حبیب و محبوب است. شاخصه تبعیت از رهبری در شاکله ارتش نهفته است، این شاخصه‌ها که موجب اقتدار درونی و ایجاد رعب برای دشمنان بیرونی شده باید تقویت شود.

وی با بیان ارتش در درون مایه افتخار و اقتدار و در بیرون مایه رعب و هراس دشمنان این مرز و بوم است، تصریح کرد: هیچ آبراهی در دنیا نیست که نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی به آن وارد نشده باشد و ترسی هم از ورود به این آبراه‌ها ندارد.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان اقدام دولت آذربایجان در گشودن سفارتخانه این کشور در اسرائیل جعلی را مایه تأسف دانست و افزود: رسانه‌ها در جمهوری آذربایجان در خدمت حکومت بوده و آزاد نیستند اما در ایران، رسانه‌ها آزاد هستند.

امام جمعه رشت با تأکید بر لزوم تلاش در جهت تقویت ایمان، تعهد و ولایت‌پذیری نیروهای جوان در نیروهای مسلح، خطاب به فرماندهان ارتش گفت: نیروهای مؤمن و متعهد را در طول زمان برای رده‌های مسئولیت شناسایی و آماده کنید.

انتهای پیام
captcha