فراخوان ثبت‌نام آموزش آنلاین صوت و لحن با تدریس «شیما چنگی»
کد خبر: 4135037
تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱

فراخوان ثبت‌نام آموزش آنلاین صوت و لحن با تدریس «شیما چنگی»

دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن، صداسازی و قرائت تقلیدی ویژه بانوان به صورت آنلاین با تدریس بانوی مدرس و قاری قرآن برگزار می‌شود.

دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآنبه گزارش ایکنا، دوره آموزش تخصصی صوت و لحن قرآن، صداسازی و قرائت تقلیدی ویژه بانوان علاقه‌مند از گروه سنی ۱۲ سال به بالا با تدریس شیما چنگی برگزار می‌شود.


بیشتر بخوانید؛


این دوره در بستر فضای مجازی و به صورت آنلاین از دوشنبه، چهارم اردیبهشت‌ماه آغاز خواهد شد. بانوان علاقه‌مند در تمامی گروه سنی و در تمامی سطوح می‌توانند برای تعیین سطح و راهنمایی به دوره مبتدی، پیشرفته و تخصصی یک قطعه فایل از قرائت تحقیق یا ترتیل خود را از طریق پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۱۲۴۸۳۲۷۷۹ ارسال کنند تا پس از سنجش و ارزیابی به سطح مربوطه راهنمایی شوند.

طی این دوره شرکت‌کنندگان با مباحثی علمی چون لحن مقدماتی، صداسازی (آموزش تحریر، تقویت انعطاف، شدت و قوت صوت و سایر پارامترهای صوتی)، آموزش ریزنغمات و الگوهای لحنی با محوریت انتقال لحن از یک مقام به مقام‌ دیگر، ردیف‌خوانی در قرائت قرآن  و ۲۰۰ فراز مهم از قرائات تقلیدی  آشنا خواهند شد.

شيما چنگی از جمله بانوان قرآنی كشورمان است كه خود از استماع صوت زيبای قاريان خوش الحان جهان اسلام، وارد وادی قرآن شده است. رتبه اول رشته قرائت مسابقات سراسری اوقاف سال ۸۵، كسب رتبه‌های اول، دوم، سوم جشنواره‌های هجدهم، شانزدهم و نوزدهم دانشجويان سراسر كشور، رتبه نخست مسابقات كشوری دانش‌آموزی سال ۷۷ و ۷۹ و ... از جمله رتبه‌های این بانوی قرآنیست که سال‌هاست در عرصه داوری و تدریس قرآن به علاقه‌مندان فعالیت می‌کند.

انتهای پیام
captcha