همایش همیاران سلامت اجتماعی در قزوین برگزار شد
کد خبر: 4133218
تاریخ انتشار : ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

همایش همیاران سلامت اجتماعی در قزوین برگزار شد

همایش همیاران سلامت اجتماعی با حضور سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری در سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری قزوین برگزار شد.

شعبانی رئیس کل دادگستری قزوین

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان قزوین، علی شعبانی، رئیس کل دادگستری استان قزوین در همایش همیاران سلامت اجتماعی که با هدف تجلیل از فعالان حوزه حجاب و عفاف، روز گذشته، 21 فروردین در سالن حجاب شهرداری برگزار شد، گفت: همه ما به رعایت تقوی ملزم هستیم و اگر به احکام دینی و فرایض دینی عمل کنیم همه مشکلات حل می‌شود.

وی افزود: متأسفانه بخشی از جامعه به عفاف و حجاب پایبندی ندارند و به الزامات آن توجه نمی‌کنند البته شاید برخی از آن‌ها به عواقب کار واقف نیستند که بایستی با فرهنگ‌سازی و آگاهی‌بخشی در این عرصه اقدام کرد.

این مسئول تصریح کرد: امروزه در جهان غرب هم حریم‌هایی در دانشگاه، مترو و معابر عمومی تعریف کرده‌اند که رعایت می‌شود و در بسیاری از مناطق پوشش‌هایی را در نظر می‌گیرند که از خسارت‌های بیشتر به جامعه جلوگیری کنند و این رویکرد یک نگاه روان‌شناختی و قانونی هم دارد.

وی در ادامه بیان کرد: اما برخی افراد غافل از احکام دینی با بی‌توجهی به ارزش‌ها و هنجارشکنی ابتدا به خود و سپس به جامعه زیان می‌رسانند که دستگاه قضایی در برخورد با این افراد جدی است.

شعبانی در پایان ضمن تقدیر از شهردار و شورا و سازمان فرهنگی شهرداری که به حجاب اهمیت می‌دهند، خاطرنشان کرد: از نیروهای مردمی طرح همیاران سلامت اجتماعی که بدون چشم‌داشت و خالصانه پای‌کار آمدند تا این معضل اجتماعی حل شود تشکر می‌کنیم.

انتهای پیام
captcha