روزی که شعار «ما می‌توانیم» تحقق یافت
کد خبر: 4132615
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۱

روزی که شعار «ما می‌توانیم» تحقق یافت

معاون استاندار یزد با تبریک روز ملی فناوری هسته‌ای گفت: این روز تحقق شعار «ما می‌توانیم» و نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و ملی و تداعی‌کننده شکوه، صلابت و اقتدار دانشمندان و جوانان متعهد و متخصص این مرز بوم است.

علی اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزدبه گزارش ایکنا از یزد، علی‌اکبر عزیزی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد به مناسبت بیستم فروردین، روز ملی فناوری هسته‌ای پیام تبریکی صادر کرد.

وی در این پیام آورده است: 

«بیستم فروردین ماه نماد دیگری از عزت، افتخار و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است که بار دیگر همه جهانیان به سربلندی و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی در بسیاری از زمینه‌ها در سطوح بین‌المللی اذعان پیدا کردند.

بی‌تردید این روز، روز بزرگ تحقق شعار «ما می‌توانیم» و نماد خودباوری، عزت، استقلال علمی و ملی و تداعی‌کننده شکوه، صلابت و اقتدار دانشمندان و جوانان متعهد و متخصص این مرز بوم است که با وجود تمامی ترفند‌های استکبار جهانی، با صرف فعل خواستن و توانستن و با تلاش جهادی و بی‌وقفه قله‌های دیگری را در عرصه علم و فناوری فتح کردند و با بومی‌سازی کامل این صنعت، برگ زرین دیگری بر افتخارات ایران اسلامی افزودند.

اینجانب ضمن گرامیداشت روز هنر انقلاب اسلامی و مقام شامخ شهید سید مرتضی آوینی و یاد و خاطره شهدای هسته‌ای، فرا رسیدن 20 فروردین ماه، روز ملی فناوری هسته‌ای را تبریک عرض کرده و توفیق روزافزون و حرکت در مسیر پیشرفت علمی تمامی دانشمندان و متخصصان جمهوری اسلامی ایران در سایه توجهات حضرت ولی‌عصر(عج) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب اسلامی را از درگاه ایزدمنان خواستارم.»

انتهای پیام
captcha