شهید سلیمانی بزرگترین هنرمند اسلام و انقلاب است
کد خبر: 4132509
تاریخ انتشار : ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۸

شهید سلیمانی بزرگترین هنرمند اسلام و انقلاب است

سردار معروفی به مناسبت روز هنر انقلاب اسلامی گفت: شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین هنرمند جهان اسلام و تشیع و تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش ایکنا به نقل از روابط عمومی بسیج هنرمندان مراسم بزرگداشت سالروز تشکیل این سازمان با عنوان «هنر متعالی هنرمند متعهد» شب گذشته؛ ۱۹ فروردین مقارن با روز هنر انقلاب اسلامی در مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران برگزار شد.

در ابتدای این مراسم  جواد جمیری؛ مسئول سازمان بسیج هنرمندان کشور اتخاذ سه راهبرد برای توانمندسازی هنرمندان بسیجی را مطرح کرد: زمینه‌سازی برای حضور بیشتر مجموعه‌های هنری و ادبی در حوزه‌های فرهنگی اجتماعی در سطوح ملی، استانی و شهرستانی، استعدادیابی و تربیت نیروهای جوان و توانمندسازی حرفه‌ای هنرمندان و برگزاری جشنواره‌های فیلم، ادبیات داستانی، موسیقی و تئاتر.

سردار معروفی؛ معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین نیز در این مراسم گفت: ماندگاری کار هنری در تمام بخش‌ها، بی‌بدیل است؛ چون کار هنرمند حساس، بسیار مهم و ظریف است. ما به هنرمندان نگاه ملی و اعتقادی داریم و به ایران و ایرانیان افتخار می‌کنیم؛ چون ایرانیان از قبل از اسلام موحد بودند.

وی افزود: کار هنرمندان اثرگذار است، چراکه آنها در عرصه‌های مختلف هنری به نوعی دارای مرجعیت هستند و با استفاده از منطق، عاطفه و احساس می‌توانند جامعه را به سمت سعادت سوق دهند. شهید حاج قاسم سلیمانی بزرگترین هنرمند جهان اسلام و تشیع و تاریخ انقلاب اسلامی است. این شهید بزرگوار که محصول تربیت امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی بود، قهرمان جهان اسلام و ایران است و مردم ایران شهید سلیمانی را نماد خود می‌دانند.

در انتهای مراسم از تمثال شهید شاخص هنرمند سال ۱۴۰۲ با حضور برادر شهید رونمایی و از خانواده شهید تجلیل شد.

انتهای پیام
captcha