دیدار نوروزی جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد + عکس
کد خبر: 4131698
تاریخ انتشار : ۱۶ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

دیدار نوروزی جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد + عکس

دیدار نوروزی جهادگران سازمان جهاد دانشگاهی گیلان امروز با حضور اعضای سازمان در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی استان در رشت برگزار شد.

حمیدرضا مسکنی رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، حمیدرضا مسکنی، رئیس سازمان جهاد دانشگاهی گیلان امروز، 16 فروردین‌ماه در دیدار نوروزی با اعضای سازمان که در مؤسسه آموزش عالی جهاد دانشگاهی گیلان برگزار شد، ضمن تبریک سال نو و ماه مبارک رمضان با ارائه گزارش عملکرد از اقدامات سال 1401، اظهار کرد: در سال گذشته در حوزه ترمیم سرمایه‌های اجتماعی داخلی و خارجی عملکرد موفقی داشتیم، توانستیم هشت تفاهم‌نامه منعقد کنیم و هفت تفاهم‌نامه هم در دست تنظیم و در مرحله امضا داریم.

وی افزود: ضعف امکاناتی وجود دارد و مقدمات بروزرسانی و نوآوری تجهیزات در جهاد گیلان انجام پذیرفته و باید زیرساخت کافی برای پیشرفت ایجاد شود، همچنین افراد به این نتیجه برسند که هیچ مانعی به جز عملکرد آنها برای پیشرفت‌شان وجود ندارد؛ تغییرات چشمگیر و در خور توجهی در معاونت آموزشی و مراکز کوتاه مدت و پرداختی حق التدریس‌های این معاونت به ثمر رسیده است.

مسکنی با اشاره به سرمایه‌های انسانی و ظرفیت‌های علمی، آموزشی، پژوهشی و فرهنگی موجود در مجموعه جهاد دانشگاهی استان، گفت: خبرگزاری‌ها نیروهای جهادی هستند که باید اولویت‌شان جهاد باشد و کمک کنند تا کارهای انجام شده در استان در سطح ملی اطلاع‌رسانی شود.

رئیس سازمان جهاد دانشگاهی استان گیلان اختصاص بخشی از ساختمان شهدای سلامت برای مرکز پیشگیری، غربالگری، تشخیص زودهنگام و درمان بیماری‌های غیرواگیر و سرطان را یکی از نتایج موفق اقدامات عنوان کرد و گفت: اصلاح روندها و پنج برابر شدن پروژه‌های کارفرمایی پژوهشکده محیط زیست در سال ۱۴۰۱، استانداردسازی در فضاهای موجود اداری و دریافت مجوز ISC نشریه پژوهش و فناوری محیط زیست از دیگر دستاوردهای سازمان در سال گذشته بوده است.

وی در پایان ضمن تشکر و قدردانی از همکاران ابراز امیدواری کرد در سال پیشرو از ایده‌های خلاقانه و توسعه آفرین استقبال می‌شود و طرح‌های فناورانه به عنوان طرح‌های توسعه‌ای در دستورکار قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha