کمپین رمضانی اهدای خون و اهدای عضو در قطر
کد خبر: 4131042
تاریخ انتشار : ۱۴ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

کمپین رمضانی اهدای خون و اهدای عضو در قطر

شرکت پزشکی حمد(HMC)، با همکاری بنیاد بدون مرز الفیصل(ALF)، کمپین میدانی خود را در ماه مبارک رمضان برای اهدای خون داوطلبانه و اهدای عضو آغاز کرده است.

به گزارش ایکنا به نقل از Gulf Times، به گفته مسئولان،‌ این کمپین سالانه ماه مبارک رمضان برای اهدای داوطلبانه خون و اعضای بدن با هدف حفظ تداوم اهدای خون و اطمینان از اینکه بانک خون HMC دارای ذخایر خون کافی در انبار استراتژیک خود در طول ماه مبارک باشد، برگزار شده است. این کمپین همچنین با هدف تشویق مردم به اهدای خون و ثبت نام برای اهدای عضو و ترویج فرهنگ اهدای عضو در جامعه صورت گرفته است.

راه‌اندازی کمپین اهدای عضو در ماه رمضان هم بخشی از این کمپین ملی است که توسط مرکز اهدای عضو قطر در طول سال انجام می‌شود.

شیخ فیصل بن قاسم آل ثانی، رئیس هیئت مدیره ALF  گفت: الفیصل به کارهای خیریه متعهد است و هر ساله غرفه‌ای مهم در مرکز خرید سیتی سنتر شهر دوحه،‌ برای اهدای خون و اعضای بدن ایجاد می‌کند.

علی عبدالله الخاطر، افسر ارشد ارتباطات HMC هم خاطرنشان کرد: موفقیت مستمری که هر ساله توسط کمپین اهدای خون و عضو به دست می‌آید، نشان‌دهنده آگاهی مردم برای حمایت و غنی‌سازی ذخایر بانک خون و ابتکار آنها برای ثبت نام خود به‌عنوان اهداکننده عضو در هنگام فوت است. 

وی تصریح کرد: موفقیت چشمگیر با همکاری مثمر ثمر بین HMC و الفیصل بدون مرز به دست آمده است و ما می‌خواهیم از همه حامیان تشکر کنیم و امیدواریم که این کمپین به گسترش فرهنگ اهدای زندگی کمک کند.

در این کمپین یک تیم پزشکی به پرسش‌های مردم در مورد اهدای عضو و اهمیت آن برای نجات جان افراد پاسخ می‌دهد. ثبت نام برای اهدای عضو نیز برای کسانی که مایل به عضویت هستند تسهیل شده و اهداکنندگان می‌توانند کارت اهدای خود را در محل ثبت نام دریافت کنند.

انتهای پیام
captcha