تشکیل نظام مردم‌سالاری دینی از برکات روز جمهوری اسلامی است
کد خبر: 4130729
تاریخ انتشار : ۱۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳

تشکیل نظام مردم‌سالاری دینی از برکات روز جمهوری اسلامی است

نماینده ولی‌فقیه در گیلان با بیان اینکه 12 فروردین‌ماه یکی از روزهای طلایی ملت است، با اشاره به برکات روز جمهوری اسلامی گفت: تشکیل نظام براساس مردم‌سالاری دینی، گسترش معنویت و اخلاق‌ در جامعه، ایجاد فرصت‌های شغلی، قطع نفوذ بیگانگان و تأمین استقلال کشور و دستیابی به رشد و پیشرفت‌های علمی و عمرانی از برکات جمهوری اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی نماینده ولی فقیه در گیلان

به گزارش ایکنا از گیلان، آیت‌الله رسول فلاحتی، نماینده ولی‌فقیه در گیلان امروز ظهر امروز، 11 فروردین‌ماه در خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی(ره) رشت با اشاره به 12 فروردین ماه روز «جمهوری اسلامی» گفت: 12 فروردین‌ماه یکی از روزهای طلایی ملت و تاریخ ایران است و امام(ره) درباره عظمت جمهوری اسلامی می‌فرمایند «12 فروردین از بزرگترین اعیاد ملی و مذهبی ایران است و ملت ما باید این روز را زنده بدانند؛ روزی که کنگره‌های قصر حکومت طاغوت فرو ریخت و حکومت خدا و مستضعفان جایگزین شد».

وی با اشاره به آثار و برکات روز جمهوری اسلامی و ضرورت توجه مردم به ایام‌الله‌ها بیان کرد: تشکیل نظام براساس مردم‌سالاری دینی، گسترش معنویت و اخلاق‌ در جامعه، ایجاد فرصت‌های شغلی، قطع نفوذ بیگانگان و تأمین استقلال کشور، دستیابی به رشد و پیشرفت‌های علمی و عمرانی، برخورداری از ابزار بازدارندگی تنها بخشی از آثار و برکات جمهوری اسلامی و شاخص‌های رشد و پیشرفت کشور در طول این سال‌های گذشته است.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هیچ قدرتی در دنیا نمی‌تواند فشارهای خود را به جمهوری اسلامی تحمیل کند، تصریح کرد: ملت ایران اسلامی بارها نشان داد که ایستادگی می‌کند اما سلطه نمی‌پذیرد.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی با شیطان‌صفتانی همچون رژیم آمریکا و رژیم صهیونیست غاصب مواجه است که دشمنان دین هستند،تصریح کرد: یکی از کارهای شیطان، تلاش برای نفوذ در عقاید و باور ملت‌ها است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولی بنیادین در معادلات بین‌المللی ایجاد کرد، گفت: دشمنان همه تلاش‌ و همت‌شان را برای مهار انقلاب به‌کار گرفتند اما در هیچ عرصه‌ای تاکنون موفق نبودند و در تحریم اقتصادی نیز به اذعان خودشان، در برابر این ملت شکست خوردند.

نماینده ولی‌فقیه در استان گیلان با تأکید بر افزایش پایبندی مردم به آرمان‌های دینی و الهی و افزایش آگاهی‌ها نسبت به معارف دین بعد از پیروزی انقلاب اسلامی، افزود: امروز شاهد پایبندی بسیاری از دختران و زنان به حجاب و ارزش‌های اسلامی هستیم و این پایبندی، آرامش را از دشمن گرفته است.

آیت‌الله فلاحتی افزود: آمریکایی‌ها در طول 40 سال گذشته چندین برابر پول نفت‌‌ هزینه کردند تا انقلاب اسلامی را مهار کنند اما بدانند دشمنان این کشور هیچ‌وقت راه به جایی نمی‌برند و این جمهوری اسلامی است که توانسته آمریکای جنایتکار را در غرب آسیا، کشورهای عربی و سایر کشورها مهار کند و بر مشکلات و سختی‌های تحمیل شده فائق آید.

وی با اشاره به آرامش جمهوری اسلامی در دوران سخت کرونا، تحریم اقتصادی و بحران‌های مختلف خاطرنشان کرد: این آرامش در شرایط سخت برای تمام دنیا زبانزد و قابل توجه بود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه ایجاد دو قطبی بین مردم و مسئولان و ایجاد تنش بین مردم، خواسته دشمن است، افزود: برخی امور حاکمیتی است اما همین‌جا از همه مسئولان و قوای سه‌گانه درخواست می‌کنم تلاش کنند با همت و همراهی مردم، بساط این بی‌عفتی و ناهنجاری‌ها را منطقی، عاقلانه و قدرتمندانه جمع کنند البته بیانیه وزارت کشور نیز ساعاتی پیش در این رابطه صادر شد. آتش به اختیاری را در این عرصه حفظ کنید تا دشمن بار دیگر، از مردان و زنان ایران سیلی بخورد.

انتهای پیام
captcha