کمیته خیران قرآنی ـ مردمی در لرستان تشکیل می‌شود
کد خبر: 4127275
تاریخ انتشار : ۲۰ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۱۹

کمیته خیران قرآنی ـ مردمی در لرستان تشکیل می‌شود

مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان نظارت بر مؤسسات مردمی قرآنی با هدف تعاملات بیشتر را از رویکردهای این اتحادیه برشمرد و گفت: با نظر مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی کارگروه‌های تخصصی آموزشی، فرهنگی و تبلیغی و کمیته خیران قرآنی ـ مردمی در استان لرستان تشکیل می‌شود.

مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی استان لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان، جمعه، ۱۹ اسفندماه با موضوع بررسی عملکرد دو ساله این اتحادیه در سالن اجتماعات اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان لرستان برگزار شد.

در این جلسه  گزارش عملکرد، تنظیم اسناد مالی و تراز مالی و همچنین موارد ثبت اموال اتحادیه و ثبت دارایی‌ها ارائه و به رؤیت بازرسان اتحادیه رسید.

روح‌الدین بلواسی، مدیرعامل اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآن و عترت لرستان در این جلسه بر لزوم توجه بیشتر نهادهای دولتی به مباحث قرآنی و ظرفیت‌های مردمی در حوزه قرآن تأکید کرد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته واسپاری طرح‌ها و برنامه‌های قرآنی از طرف اتحادیه قرآنی و با هماهنگی مؤسسات قرآنی خواهد بود.

وی نظارت و سرکشی به مؤسسات مردمی قرآنی با هدف تعاملات بیشتر را از رویکردهای اتحادیه مؤسسات قرآنی استان برشمرد و افزود: با نظر مجمع عمومی اتحادیه مؤسسات قرآنی کارگروه‌های تخصصی آموزشی، فرهنگی و تبلیغی و کمیته خیران قرآنی مردمی در استان لرستان تشکیل می‌شود.

انتهای پیام
captcha