عمل به سیره شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود
کد خبر: 4127250
تاریخ انتشار : ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۲:۵۹

عمل به سیره شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود

امام جمعه کلاله با بیان اینکه عمل به سیره شهدا باعث ترویج فرهنگ ایثار و شهادت می‌شود، گفت: همه ما وظیفه داریم، تا راه شهدا را ادامه دهیم و در حد توان به بازماندگان شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمت‌رسانی کنیم.

غبار روبی گلزار شهدا با حضور امام جمعه کلاله و مسئولین استانی

به گزارش ایکنا از گلستان، حجت‌الاسلام قاسمی، امام جمعه کلاله در مراسم غبارروبی گلزار شهدای شهرستان کلاله که به‌ مناسبت ۲۲ اسفند سالروز تأسیس بنیاد شهید که امروز، ۱۹ اسفندماه با حضور فرماندهی قرارگاه شمال کشور، معاون فرماندار، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، نیروهای نظامی و انتظامی برگزار شد، گفت: همه ما مدیون و مرهون خون شهداء هستیم شهدایی که خالصانه و صادقانه برای امنیت امروز ما جان خود در طبق اخلاص گذاشتند و از کیان و وطن خود دفاع کردند تا نام ایران سبز بماند.

حجت‌الاسلام قاسمی با بیان‌اینکه خانواده شهدا و ایثارگران مقام والایی در پیشگاه خداوند متعال دارند، گفت: خانواده شهیدان با اهدای بهترین عزیزان خود در راه دفاع از انقلاب و کشور کار بزرگ و عظیمی را انجام دادند.

امام جمعه کلاله بر لزوم شناخت اهداف و ویژگی‌های شهیدان تأکید کرد و گفت: همه ما وظیفه داریم، تا راه شهدا را ادامه دهیم و در حد توان به بازماندگان شهدا، ایثارگران و جانبازان خدمت‌رسانی کنیم.

وی گفت: ما باید از خانواده شهدا، عزیزان جانباز، وصیت‌نامه شهدا و رفتار این عزیزان درس بیاموزیم و فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه ترویج دهیم.

 

 

انتهای پیام
captcha